اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عشایر فارس:

نباید در امر به‌ معروف و نهی از منکر خشونت باشد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عشایر فارس گفت: نباید به مقوله امر به‌ معروف و نهی از منکر با خشونت برخورد شود.

نباید در امر به‌ معروف و نهی از منکر خشونت باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام غلامرضا‌ بحرینی بعد از ظهر امروز در همایش بزرگ امر‌ به معروف و نهی از منکر ‌بسیجیان سپاه عشایر فارس اظهار داشت: امروز برای نهادینه شدن امر به‌ معروف و نهی از منکر نیازمند مطالعه و اتاق فکر هستیم.
بحرینی‌افزود: امر به ‌معروف و نهی از منکر باید با پژوهش‌های مختلف علمی در بین مردم نهادینه شده به طوری که این فریضه مهم به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.
وی ادامه داد: زمانی که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به عنوان یک فرهنگ عمومی اشاعه شود، اگر تذکری نیز از سوی عامران به معروف و ناهیان از منکر صورت گیرد در مقابل آن جبهه‌گیری نمی‌شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عشایر استان فارس اضافه کرد: در سپاه پاسداران مقوله امر به معروف و نهی از منکر در دو طرح صالحین و امر به معروف و نهی از منکر در حال اشاعه و نهادینه شدن بین مردم به ویِژه بسیجیان است.
بحرینی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر انسان‌ها را رستگار می‌کند ابراز داشت: این مهم و اشاعه آن در جامعه به نفع مردم است و بهترین امت‌ها را در پی آن داریم.
در ادامه این مراسم فرمانده سپاه عشایر استان فارس نیز با گرامی‌داشت هفته بسیج در سخنانی تصریح کرد: اگر بخواهیم از گردنه‌های فتنه و انحراف عبور کنیم باید بصیرت داشته باشیم.
منصور میرزائیان همچنین خواستار ترویج بیش از پیش فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر توسط بسیجیان شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول