اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم:

مشکل تولیدکنندگان داخلی عدم خودباوری است

خبرگزاری فارس: فرماندار قم گفت: اگر تولیدکنندگان داخلی به بحث خودباوری برسند در تولید و ارائه محصول موفق خواهند بود.

مشکل تولیدکنندگان داخلی عدم خودباوری است
عبد‌السعید حقیقی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، در سخنانی با اشاره به خودباوری تولیدات داخلی و حمایت همه جانبه از آن اظهار کرد: در ارتقا تولیدات داخلی باید به سمت خودباوری حرکت کرده و حمایت همه‌جانبه از تولیدات داخلی را در دستور کار قرار دهیم.
وی با بیان اینکه تولیدکنندگان باید به نظر مصرف‌کنندگان اهمیت دهند وآنچه مورد رضایت آنان است با کیفیت تولید کنند، افزود: تمام مردم با تهیه و خرید کالای تولید داخلی در برابر پیشرفت و دستیابی به فناوری‌های برتر نقش خواهند داشت.
فرماندار قم تاکید کرد: با اهمیت به تولیدات داخلی و صرف هزینه‌های زندگی برای تهیه محصولاتی که حاصل زحمت تولیدکنندگان کشور است به طور یقین در رسیدن به قله‌های صعود و دستیابی به فناوری‌های برتر نقش مضاعفی ایفا خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه تولیدکنندگان داخلی باید تعهدات خود را نسبت به مصرف‌کنندگان بیشتر کنند، تصریح کرد: خدمات پس از فروش، پشتیبانی و تضمینی بیشتر از کالاهایی که برند خارجی دارند از جمله مواردی است که باید تولیدکنندگان برای شرکت در رقابت با کالاهای خارجی به آن توجه داشته باشند.
حقیقی‌مقدم ادامه داد: شرایطی که در 15 سال گذشته فراهم آمده، زمینه‌های سرمایه‌گذاری عظیمی را فراهم کرده و تقاضاها نسبت به سهم زندگی افزایش یافته است.
وی افزود: توجه به این نکات، ‌ضرورت تولیدات داخلی را افزایش داده و باید برنامه‌ای ارائه داد تا تولیدات داخلی به سمت و سوی صنعت حرکت کند.
فرماندار قم با بیان برخی گلایه‌مندی‌های غرفه‌داران مبنی بر کمبود فضا در نمایشگاه‌ دائمی گفت: برگزاری نمایشگاه نیاز به ظرفیت و گنجایش بسیار دارد که فضای فعلی نمایشگاه دائمی پاسخگوی نیاز نمایشگاه‌ها نیست و استانداری به دنبال فراهم آوردن فضایی استاندارد برای نمایشگاه‌های دائمی استان است.
وی ابراز کرد: با فراهم آمدن فضایی مناسب برای نمایشگاه دائمی استان رضایت مردم و تولیدکنندگان جلب شده و می‌توان تمام ظرفیت‌های استان قم را به نمایش گذاشت.
وی با بیان اینکه قم حرکت جدی را برای رسیدن قله‌های پیشرفت انتخاب کرده است، گفت: موقعیت قم به دلیل قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی 17 استان کشور، ظرفیت بالایی را برای تجارت و فعالیت اقتصادی به همراه دارد.
فرماندار قم منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را به عنوان یکی از ظرفیت‌های بالای سرمایه‌گذاری قم ذکر ‌و بیان کرد: وجود این منطقه ویژه در افزایش میزان صادرات استان بسیار موثر است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول