اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس:

اعتبارات تربیت بدنی در شهرستان‌های یزد ناکافی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس گفت: اعتبارات اختصاص یافته تربیت بدنی به شهرستان‌های این حوزه انتخابیه ناکافی است.

اعتبارات تربیت بدنی در شهرستان‌های یزد ناکافی است
کاظم فرهمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه با انتقاد از بودجه‌های ناچیز تربیت بدنی برای شهرستان‌های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز اظهار داشت: اعتبارات اختصاص یافته به این شهرستان‌ها در حوزه ورزش، حتی کفاف هزینه‌های جاری این ادارات را نیز نمی‌دهد.
نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر ورزش و جوانان و بررسی مسائل و مشکلات ورزش در این شهرستان‌ها بیان کرد: مشکلات ورزش شهرستان‌های استان یزد برای وزیر تشریح شد.
فرهمند خاطرنشان کرد: اعتبارات ناچیز اختصاصی دولت به ورزش شهرستان‌های محروم این به هیچ وجه پاسخگوی نیازها نیست.
وی عنوان کرد: برخی از شهرستان‌های این حوزه مانند خاتم، ابرکوه، مهریز و بهاباد از کمک‌های صنایع و معادن کمترین بهره را دارند و اعتبارات ناچیز تربیت بدنی حتی پاسخگوی هزینه‌های جاری ادارات شهرستان نیز نیست.
فرهمند یادآور شد: در برخی از شهرستان‌ها اعتبارات مصوب دور دوم و سوم سفر هیئت دولت در زمینه ساخت استخر و سالن محقق نشده و در برخی از شهرستان‌ها این طرح ها هنوز آغاز نشده و در برخی دیگر هنوز به اتمام نرسیده است.
وی افزود: یکی از مشکلات شهرستان‌های محروم مشکل نبود وسیله حمل و نقل و از جمله مینی‌بوس است که ادارات شهرستان‌ها را در زمینه اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات با مشکل مواجه کرده است که با توجه به مذاکرات قبلی در مورد شهرستان‌های خاتم و بهاباد و مسافت زیاد آنها از استان از طرف وزیر قول مساعدت و پیگیری ویژه گرفته شد.
نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: محرومیت در برخی از مناطق به حدی است که ورزشکاران حتی قادر به پرداخت حق بیمه ورزشی خود نیز نیستند.
فرهمند خاطرنشان کرد: در دیدار با وزیر ورزش و جوانان ضمن بیان مشکلات عنوان شده توجه ویژه و اعتبارات خاص به ورزش مناطق محروم را خواستار شدیم که این موضوعات از طرف وی به معاونت وزارتخانه ارجاع شد تا پیگیری و مساعدت‌های لازم در این زمینه انجام شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول