اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی گناباد:

نسل جوان از هویت دینی خود فاصله گرفته است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد گفت: نسل جوان از هویت دینی خود فاصله گرفته و خانواده در این امر تاثیر بسزایی دارد.

نسل جوان از هویت دینی خود فاصله گرفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام عباسعلی فاطمی صبح امروز در جمع مسئولان محلی در آمفی تئاتر ارشاد اسلامی گناباد اظهار داشت: در گذشته نخستین عامل تاثیرگذار بر نسل جوان خانواده بوده و مدرسه و اجتماع در اولویت‌های بعدی قرار دارند.
وی افزود: امروزه این مسیر عکس شده و خانواده اهمیت خود را از دست داده که این موضوع خود بحرانی برای جوانان است.
فاطمی با بیان عوامل موثر بر هویت دینی گفت: نسل جوان از هویت دینی خود فاصله گرفته و خانواده در این امر تاثیر بسزایی دارد. 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد ادامه داد: در دین مقدس اسلام و مکتب انسان ساز در مقایسه با ادیان دیگر بیشترین عنایت، توجه، احترام، پاکی و تعالی به خانواده به عنوان یک نهاد مقدس داده شده و بزرگان آن را کانون تربیت و رحمت عنوان کرده‌اند و سعادت و شقاوت جوامع بشری را وابسته به این نهاد دانسته و شقاوت جامعه بشری را در گرو تربیت در خانواده می‌دانند.
فاطمی گفت: از آنجایی که خانواده واحد بنیادین و اساسی جامعه و قانون اصلی رشد و تعالی انسان است باید مسئولان ذی‌ربط شرایطی را در راستای تسهیل تشکیل خانواده فراهم آورند و با آگاهی و حمایت از قداست خانواده، جامعه را به سمت و سوی ارزش‌های انسانی و الهی سوق دهند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول