اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه:

توفیقات دشمنان به دلیل بی‌بصیرتی خواص بود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: یکی از توفیقات دشمنان در پیاده‌سازی فتنه سال 88 بی‌بصیرتی برخی خواص بود.

توفیقات دشمنان به دلیل بی‌بصیرتی خواص بود
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از سپاه شهدای آذربایجان غربی، یدالله جوانی اظهار داشت: تحولات منطقه از شمال آفریقا تا کشورهای عربی - اسلامی آینده روشنی را برای امت اسلامی در افق نمایان می‌سازد و با دقت و بررسی این انقلاب‌ها در می‌یابیم که شعارها و رفتارهای مردم در این کشورها رنگ و لعاب انقلاب سال 57 ایران را می‌دهد به همین خاطر این اتفاقات نظام سلطه را نگران کرده است.
وی تصریح کرد: در شرایطی که آمریکایی‌ها قرن 21 را قرن آمریکایی می‌پنداشتند حضرت امام (ره) به دنبال انقلاب اسلامی این نقشه و بازی آنها را به هم زد و انقلاب اسلامی ایران را سرآغاز انقلاب‌های بزرگ جهانی اسلام نامید لذا این انقلاب‌ها ثمره 33 سال مجاهدت و ایستادگی ملت ایران است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استناد به حدیثی از حضرت علی (ع) داشتن بصیرت برای رسیدن به سرمنزل مقصود امری ضروری و لازم دانست و گفت: انسان با بصیرت کسی است که اهل خرد و تفکر، عبرت‌گیری از تاریخ و سطحی‌نگر نباشد و در میان هیاهوها و تحلیل‌های گوناگون بتواند راه درست را از نادرست تشخیص دهد.
نشست روشنگری و بصیرت‌افزایی بسیجیان سپاه خوی به همت واحد فرهنگی اجتماعی و با مشارکت و همکاری قسمت سیاسی نمایندگی ولی فقیه با حضور 500 نفر از اقشار مختلف بسیج اساتید، طلاب، دانشجویان، هادیان و مربیان سیاسی و فرماندهان و شورای حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار شد و در پایان به سوال‌های مطرح شده از سوی حاضران توسط جوانی پاسخ داده شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول