اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دهگلان خبر داد:

فعالیت 14 اکیپ برف‌روبی در جاده‌های دهگلان

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار دهگلان از استقرار 14 اکیپ برف‌روبی در جاده‌های این شهرستان خبرداد.

فعالیت 14 اکیپ برف‌روبی در جاده‌های دهگلان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمدالله کریمی صبح امروز در جلسه ستاد برف‌روبی این شهرستان که با حضور اعضای این ستاد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: همه دستگاه‌های مرتبط باید با همدلی، همفکری و تعامل به نحو احسن از همه امکانات و تجهیزات برف‌روبی در راستای کمک‌رسانی و برف‌روبی محورهای شهری و روستای در زمان نیاز تلاش کنند.
وی با اشاره به اینکه تردد راحت، ایمنی و آسایش کامل در همه جاده‌ها حق مردم است، افزود: باید اکیپ‌های برف‌روب با برنامه‌ریزی مناسب و سرعت عمل بالا در زمینه بازگشایی راه‌ها در راستای تردد راحت و آسان شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.
معاون فرماندار دهگلان از تلاش‌های این اکیپ در سال گذشته تقدیر کرد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 14 اکیپ برف‌روب در سال ‌جاری کار برف‌روبی و نمک‌پاشی راه‌های اصلی و فرعی را در این شهرستان انجام می‌دهند.
رئیس اداره راه ترابری شهرستان دهگلان نیز در این جلسه از زحمات و تلاش‌های این اکیپ در راستای خدمت‌رسانی به مردم تقدیر کرد و ادامه داد: با هماهنگی‌های به عمل آماده با پلیس راه نیروی انتظامی، هلال احمر و امداد خودرو امیدواریم که در کوتاه‌ترین زمان ممکن در صورت وقوع هرگونه حادثه‌ای اقدامات مورد نیاز انجام شود.
محمود قبادی سرعت و دقت را مهم‌ترین اصل در هنگام بروز حوادث عنوان کرد و اظهارداشت: در هنگام بروز حوادث اگر با برنامه‌ریزی و دقت با حادثه برخورد شود، آسیب و خسارات به‌وجود آمده از حادثه به طور چشمگیری کاسته می‌شود.
به گفته وی، با تلاش مسئولان و اقدامات صورت گرفته در حال حاضر نیروهای راه و ترابری این شهرستان از آمادگی خوبی برخوردار هستند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول