اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از صبح امروز؛

مرحله دوم عملیات برف‌روبی با موفقیت اجرا شد

خبرگزاری فارس: شهردار کرج از اجرای مرحله دوم عملیات برف روبی در این کلانشهر خبر داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده از صبح امروز مرحله دوم عملیات برف روبی در کرج با موفقیت انجام شد.

مرحله دوم عملیات برف‌روبی با موفقیت اجرا شد
سیدعلی آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به بارش‌های اخیر و شدت آن طی امروز تمهیدات و اقدامات لازم به منظور ارائه خدمات به مردم و همچنین پاکسازی خیابان‌ها و معابر از برف انجام شده است.
وی افزود: در این راستا مجموعه مدیران شهرداری و خدمات شهری در تمامی نقاط سطح شهر آمادگی لازم برای مقابله و مهار آبگرفتگی ناشی از بارش‌ها را داشتند.
شهردار کرج در تشریح عملکرد شهرداری در هنگامه وقوع بارش‌ها بیان کرد: طی دو مرحله عملیات برف روبی از صبح امروز در این شهرستان آغاز شده است که با توجه به  تمهیدات اندیشیده شده و همچنین به کارگیری نیروهای عملیاتی و با استقرار تجهیزات مکانیزه و ماشین‌های برف‌روبی نظم و مقررات در شهر ایجاد شد.
آقازاده اظهار داشت: مجموعه خدمات شهری کرج از چهار، همزمان با بارش برف در مناطق مختلف شهر به ویژه نقاط شیب‌دار نظیر مناطق 1، 6 و 7 شهرداری که احتمال ایجاد مشکل ترددی برای شهروندان پیش‌بینی می‌شد حضور پیدا کردند و با پاکسازی محل شرایط مطلوبی را در روز برفی برای ساکنان فراهم کردند.
وی در ادامه بر توسعه خدمات شهری تأکید کرد و گفت: مهمترین وظیفه شهرداری توسعه خدمات شهری است که بتوانیم رضایتمندی شهروندان را فراهم کنیم.
شهردار کرج گفت: مسئولان در شهرداری مناطق باید کمبودها و مشکلات را بررسی کرده و بر اساس اولویت‌بندی‌های انجام شده اقدامات لازم به منظور ایجاد امکانات را در آن منطقه انجام دهند.
آقازاده افزود: توسعه پارک‌ها و فضای سبز و همچنین ایجاد امکانات خدماتی و رفاهی از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که مردم انتظار دارند که شهرداری به بهترین نحو مطلوب آن را ارائه دهد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول