اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان شمالی خبرداد:

780 کلاس درس در خراسان شمالی مقاوم‌سازی می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: مقاوم‌سازی 780 کلاس با اعتباری بالغ بر 62 میلیارد و 400 میلیون تومان تا پایان سال مالی 90 به اتمام می‌رسد.

780  کلاس درس در خراسان شمالی مقاوم‌سازی می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، احمدرضا عفتی در نشستی با مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کل نوسازی مدارس استان اظهار داشت: در سال جاری با پیگیری‌های انجام شده، مبلغ 30 میلیارد تومان از اعتبارات سال 90 و در دو سال 91 و 92 علاوه بر اعتبارات استانی هر سال مبلغ 25 میلیارد تومان از سوی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور به اداره کل نوسازی مدارس استان اختصاص داده شده است.
وی افزود: با توجه به اهمیت آموزش که باید در فضای مستحکم و مطمئن و مقاوم و زیبا صورت گیرد، گفت: در خراسان شمالی بیش از یک‌هزار و 600 مدرسه تخریبی نیازمند نوسازی است.
عفتی اظهار داشت: در سال جاری نیز با پیگیری‌های انجام شده از سوی مسئولان استان، به ویژه استاندار،  مبلغ 30 میلیارد تومان تاکنون از اعتبارات سال 90  و در دو سال 91 و 92 علاوه بر اعتبارات استانی هر سال مبلغ 25 میلیارد تومان از سوی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور  به اداره کل نوسازی مدارس استان اختصاص داده شده است.
وی تصریح کرد: اداره کل نوسازی مدارس استان با این اعتبار می‌تواند یک‌هزار و 664 کلاس باقیمانده در استان را طی سه سال 90 و91 و 92 به اتمام و بهره‌برداری رساند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: بر همین اساس شاخص‌های استانی کلاس‌های نیاز به تخریب و بازسازی و مقاوم سازی طی سه سال به میانگین کشوری برسد.
در این نشست در خصوص احداث مدارس جدید، مدارس تخریبی و نیاز به مقاوم سازی مدارس بحث و تبادل نظر شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول