اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مخابرات بستک:

سایت تلفن همراه مغدان بستک راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مخابرات بستک از راه‌اندازی سایت تلفن همراه مغدان این شهرستان طی هفته آینده خبر داد.

سایت تلفن همراه مغدان بستک راه‌اندازی می‌شود
محمد غفورنیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بستک با اشاره به آماده‌سازی این سایت گفت: با توجه به اینکه پوشش خط تلفن همراه در روستای مغدان وجود نداشت و تنها در برخی محله‌های آن با پوششی بسیار ضعیف روبرو بود سایت تلفن همراه در این روستا راه‌اندازی و آماده شد.
وی افزود: روستای مغدان قبل از این از اطراف کوه گاوبست پوشش خود را دریافت می‌کرد که از این پس با راه‌اندازی این سایت تلفن همراه علاوه بر پوشش کلی این روستا، باغات و نخلستان‌های اطراف شهر بستک و روستای مغدان را نیز به طور چشمگیری زیرپوشش قرار خواهد داد.
رئیس مخابرات شهرستان بستک ادامه داد: با راه‌اندازی سایت تلفن همراه روستای مغدان، لاور دشتک و گردنه کوهیج نیز زیرپوشش خطوط تلفن همراه قرار می‌گیرد.
غفورنیان اعتبار راه‌اندازی این سایت را 170 میلیون تومان عنوان کرد و بیان داشت: تلاش‌های مخابرات هرمزگان در این راستا ستودنی است.
یادآور می‌شود روستای مغدان با 800 خانوار و با جمعیتی بالغ بر 500 نفر در شمال شرقی شهر بستک و با فاصله 10 کیلومتری از مرکز شهرستان قرار دارد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول