اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور گیلان:

عزاداران حسینی قوانین راهنمایی را رعایت کنند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور گیلان گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و استفاده از روشنایی به هنگام عزاداری در شب، شرط لازم تامین امنیت عزادارن امام حسین (ع) است.

عزاداران حسینی قوانین راهنمایی را رعایت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید تقی امینی عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی استان با اشاره به فرا رسیدن ماه عزاداری امام حسین (ع) اظهار داشت: با اجرای توصیه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی می‌توانیم از فیوضات ماه محرم به نحو مطلوب بهره‌مند شویم.
وی، از مردم خواست تا با رعایت قانون پلیس را در تامین امنیت یاری کنند و عزادارن حسینی نیز با اشغال نکردن سواره روها، حرکت دسته‌های عزاداری را تسهیل کرده و از برخورد احتمالی وسائل نقلیه با دسته‌های عزاداری خودداری کنند.
این مسئول تصریح کرد: هیئت‌های عزاداری باید ابتدا و انتهای هیئت‌ها را با مراقبان مجهز به علایم هشدار دهنده کنترل کنند.
وی، استفاده از لوازم روشنایی و توجه کافی در هنگام عبور هیئت‌های عزاداری از معابر در شب‌ها و مراقبت از اطفال و بچه‌های خردسال در حین حرکت از سواره روها و عدم حرکت موتورسیکلت‌سواران و دوچرخه سواران از پیاده رو، وسط دسته‌جات، بازار و نقاط شلوغ را مورد تاکید قرار داد.
امینی اذعان داشت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شرط لازم تامین امنیت عزادارن امام حسین (ع) است.
وی با اشاره به وضعیت هوای برفی استان بیان داشت: در پی بارش برف پاییزی رانندگان باید به نکات ایمنی برای کاهش تصادفات و جلوگیری از ایجاد راه‌بندان توجه کنند.
رئیس پلیس راهور گیلان از رانندگان گیلانی خواست تا از پارک وسیله نقلیه در حاشیه خیابان‌ها برای استفاده حداکثری از ظرفیت مسیر تردد دیگر خودروها خودداری کنند.
وی، توجه کافی در تقاطع‌ها و میادین به چراغ راهنمایی را مورد تاکید رانندگان قرار داد و خاطرنشان کرد: رانندگان با اتخاذ سرعت مطمئنه، حرکت در بین خطوط و پرهیز از تغییر مسیر ناگهانی تا حدود زیادی می‌توانند بستر امن ترافیکی را فراهم کنند.
امینی، از شهروندان رشت خواست تا از خودروهای عمومی استفاده کنند و از خودروهای شخصی مگر در مواقع ضرورت استفاده نکنند تا معضلات و گره‌های ترافیکی ایجاد نشود و همچنین عابران پیاده نیز به چراغ راهنمایی توجه داشته باشند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول