اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری استان زنجان خبر داد:

عضویت 1200 بسیجی در سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری استان زنجان از عضویت یک هزار و 200 بسیجی در سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری استان زنجان خبر داد.

عضویت 1200 بسیجی در سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری زنجان
جواد محجوبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان‌ اظهار داشت: سازمان بسیج علمی‌، پژوهشی و فناوری استان زنجان یک سیستم مدیریت محتوا است که از چند‌ صفحه متنوع تشکیل یافته است.
وی خاطرنشان کرد: این وب سایت قوانین و مقرراتی را برای استفاده کاربران از سایت تدوین کرده است که کاربران مجاز به ویرایش آن نیستند.
وی با بیان اینکه حضور فعال و پر‌رنگ بسیج در عرصه علم و فناوری جامعه اسلامی ضروری است، افزود: امروز بسیج در جایگاه جهاد قرار گرفته و جهاد علمی بخشی از وظایف این نهاد مردمی است‌.
مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری استان زنجان خاطرنشان کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی برای ممانعت از موفقیت‌های علمی کشور به اقدامات مختلفی از جمله ترور دانشمندان ایرانی دست می‌زنند که برگزاری برنامه‌های مختلف و حضور در صحنه علم و فناوری توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.
وی افزود: دشمنان برای حفظ قدرت و سلطه علمی خود بر جهان، در مسیر علم و ترقی ملت ایران مانع ایجاد می‌کنند که ضروری است با تلاش‌های علمی و تاثیر گذار از این توطئه‌های جلوگیری کرد.
محجوبی از تشکیل خانه نخبگان سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری استان زنجان در سال جاری خبر داد و افزود: کار گروه‌های این خانه فعال بوده و برنامه‌ریزی‌های مختلفی در این راستا دارد.
وی راه‌اندازی مرکز رشد را از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری استان زنجان عنوان کرد و افزود: با خرید تجهیزات تا پایان سال مرکز رشد نیز آماده بهره‌برداری می‌شود.
مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری استان زنجان یادآور شد: پژوهشکده مجازی سازمان در سال آینده مورد استفاده علاقمندان قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه از نخبگان استان در قالب سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری حمایت می شود، خاطر نشان کرد: مخترعان، مبتکران و اقشار ممتاز در این سازمان عضو بوده و از حمایت‌های آن استفاده می‌کنند.
محجوبی از فعالیت شبکه بزرگ پرسشگری با حضور 250 نفر از بسیجیان استان خبر داد و یادآور شد: این شبکه در زمینه پروژه‌های علمی، ملی و استانی برنامه‌های پژوهشی را انجام می‌دهد.
وی از عضویت یک هزار و 200 نخبه در سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری استان زنجان خبر داد و گفت: حمایت‌های لازم از نخبگان استان می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول