اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی:

25 دستگاه آب شیرین‌کن در ساوه نصب شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: با نصب 25 دستگاه آب شیرین‌کن در شهر ساوه دسترسی شهروندان این شهر به آب شیرین آسان‌تر شد.

25 دستگاه آب شیرین‌کن در ساوه نصب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی عبدالرضا خلیلی اظهار داشت: با نصب و راه‌اندازی 25 دستگاه جدید آب شیرین‌کن در مناطق مختلف شهر ساوه تعداد آب ‌شیرین‌کن‌های این شهر به 150 دستگاه رسید.
وی با بیان اینکه نصب و راه‌اندازی این دستگاه‌ها توسط بخش‌خصوصی انجام شده است، ادامه داد: در این راستا ۳ هزار و 670 متر به طول شبکه آب شیرین ساوه اضافه شده و این شرکت در حال توسعه شبکه فوق است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از جمله اقدامات صورت گرفته در این طرح از ابتدا تاکنون را اجرای ۴ هزار و 807 کیلومتر شبکه توزیع آب و نصب 150 دستگاه ایستگاه برداشت عمومی ٱب در نقاط مختلف شهر عنوان کرد.
خلیلی همچنین با اشاره به اتمام ساخت مخزن ذخیره آب و اجرای خط انتقال آب شهر ساوه اذعان داشت: این پروژه  شامل ساخت یک باب مخزن ذخیره آب به حجم 15هزار مترمکعب، اجرای 35 کیلومتر خط انتقال در اقطار700 و 800 میلی‌متر و ساخت تصفیه خانه آب  است.
این مسئول در پایان متذکر شد: برای اجرای این پروژه 106 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول