اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل آبفا چهارمحال و بختیاری خبر داد:

کاهش 5 درصدی مصرف آب شرب در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آبفا چهارمحال و بختیاری گفت: مصرف آب شرب خانگی نسبت به سال گذشته در این استان پنج درصد کاهش داشته است.

کاهش 5 درصدی مصرف آب شرب در چهارمحال و بختیاری
اصغر یزدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری 158 هزار و 173 فقره انشعاب خانگی در اختیار متقاضیان این استان قرار گرفته است که با وجود افزایش واگذاری انشعابات مصرف آب شرب در این استان با کاهش مواجه شده است.
وی بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب شرب از سوی شهروندان این استان تأکید کرد و گفت: منابع آبی استان با کاهش محسوسی مواجه بوده است که برهمین اساس صرفه‌جویی شهروندان موجب خواهد شد تا مردم با مشکلات کمتری در این باره مواجه شوند.
یزدانی در  ادامه با اشاره به مطالبات عقب‌افتاده آبفای استان، گفت: میزان مطالبات عقب‌افتاده این شرکت از مشترکین دولتی و غیردولتی به حدود 10 میلیارد ریال افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بخش‌های دولتی 50 درصد و بخش‌های خانگی نیز50 درصد این مطالبات را به خود اختصاص داده‌اند.
وی با بیان اینکه درصد وصول مطالبات در استان نسبت به متوسط کشوری پایین‌تر است، خاطرنشان کرد: با توجه به حجم انبوه مطالبات این از شرکت مشترکین، پرداخت بموقع این مطالبات می‌تواند در کیفی‌سازی تاسیسات آب و ارائه خدمات مطلوب‌تر موثر باشد.
یزدانی با بیان اینکه قیمت تمام‌شده هر مترمکعب آب بیش از 400 تومان است، اظهار داشت در حال حاضر میانگین هر مترمکعب آب با قیمت 150 تومان به مشترکین عرضه می‌شود و طبق برنامه طی یک دوره پنج ساله به قیمت واقعی خود خواهد رسید.
یزدانی یادآور شد: بر اساس تعرفه موجود اگر مشترکین در یک دوره یک ماهه بیش از میزان الگوی مجاز مصرف داشته باشند، مشمول نرخ‌های پلکانی می‌شوند.
وی از مردم خواست قبوض آب‌بهای خود را بصورت غیرحضوری و یا از طریق سامانه‌های اینترنتی و خودپردازها پرداخت کنند و از مزایا و تسهیلات در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول