اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم:

رسانه‌ها ضلع سوم مثلث انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم با اشاره به نقش رسانه‌ها در انتخابات، بر اهمیت عمل کردن به وظیفه از سوی رسانه‌ها در ایام انتخابات تاکید کرد.

رسانه‌ها ضلع سوم مثلث انتخابات هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، غلامرضا عسگری ظهر امروز در نشست صمیمی مسئولان رسانه‌های استان قم با معاون سیاسی امنیتی استاندار قم اظهار داشت: اگر انتخابات را مثلثی تصور کنیم، اجرا، نظارت و تبلیغات اضلاع این مثلث را تشکیل می‌دهند.
وی با اشاره به اهمیت بعد تبلیغات برای تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان داشت: رسانه‌ها در این زمینه از نقش بسیار مهمی برخوردار هستند و در زمینه جهت‌دهی افکار عمومی کار خطیری بر عهده دارند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم با اشاره به اینکه انتخابات‌ همیشه در جمهوری اسلامی ایران مهم بوده است، گفت: این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت وافری نسبت به انتخابات‌ دیگر برخوردار است.
وی با بیان اینکه انتخابات مجلس نخستین انتخابات بعد از فتنه 88 است، ادامه داد: حضور مردم در صحنه و مدیریت نظام موجب شد که فتنه خنثی شود.
عسگری اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها را از دیگر علل افزایش میزان اهمیت انتخابات این دوره از مجلس عنوان کرد و گفت: همزمانی این انتخابات با بیداری اسلامی نیز بر اهمیت انتخابات مجلس نهم افزوده است.
وی با اشاره به اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب دنیا در حال عبور و گذار از یک گردنه دشوار است، افزود: از مطبوعات و رسانه‌ها توقع داریم که نسبت به تبیین مسائل و اطلاع‌رسانی لازم به مردم اهتمام جدی داشته باشند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم گفت: باید رسانه‌ها با عمل کردن به وظایف خود زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.
در این جلسه مدیر مسئول روزنامه 19 دی قم، سردبیر خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا، سرپرست دفتر خبرگزاری فارس در قم، سردبیر خبرگزاری آینده روشن و سردبیر خبرگزاری شبستان در قم به ارائه دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون نحوه نقش آفرینی رسانه‌ها در جریان انتخابات و ضرورت پاسخگویی مسئولان اجرایی برگزاری انتخابات پرداختند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول