اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

ورزش اصفهان در شاخص‌های مختلف رشد داشته است

خبرگزاری فارس: معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در شاخص‌های مختلف روند رو به رشد امیدوارکننده‌ای داشته‌ایم.

ورزش اصفهان در شاخص‌های مختلف رشد داشته است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صدیقه کعبی‌زاده ظهر امروز در حاشیه نشست نایب رئیسان هیئت‌های والیبال استان‌های سراسر کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق ارزیابی شش ماهه سال 90، نسبت به مدت مشابه سال قبل می‌توان گفت در هشت شاخص ورزشی امور بانوان اصفهان، معدل رشد 260درصدی و صعودی داشته است.
وی  با اشاره به اینکه هیئت‌های ورزشی با کمبودها و کاستی‌های بسیاری در حوزه بانوان روبه‌رو هستند، تاکید کرد: با تمام این تفاسیر هیئت والیبال استان توانسته رشد چشمگیری در طی یکسال گذشته داشته باشد.
معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: امسال موفق شدیم یک اسپانسر دیگر را هم وارد کنیم و دو تیم سوپرلیگی داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه در بحث توسعه‌ای هم همسو با فدراسیون بوده‌ایم، تصریح کرد: استعدادیابی، نخبه‌پروری و برگزاری کلاس‌های کیفی از جمله فعالیت‌هایی در این راستا بوده است.
کعبی‌زاده رشته والیبال را جزو رشته‌های مهیج و زیبا و برون مرزی دانست وگفت: ما باید به این رشته نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.
وی با انتقاد از اینکه در استان اصفهان توزیع عادلانه مربی انجام نشده و در شهرستان‌های کمتر توسعه یافته با کمبود مربی روبه‌رو بوده‌ایم، بیان داشت: باید با برنامه‌ریزی مناسب و دادن مجوزهای مربیگری و سهمیه ویژه برای این مناطق این مشکل را مرتفع کنیم.
به گزارش فارس، سمینار نواب رئیس بانوان هیئت‌های والیبال سراسر کشور به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.
در این سمینار که با حضور نایب رئیس فدراسیون والیبال در امور بانوان و 31 نایب رئیس هیئت‌های والیبال استان‌ها در امور بانوان برگزار شد؛ تقویم ورزشی بانوان و عملکرد هیئت‌های والیبال مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول