اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

معاندان از همه تجربه‌هایشان برای انحراف انتخابات بهره می‌گیرند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت:‌ انتخابات آینده پیچیده است و معاندان نظام و استکبار جهانی بنا دارند که از همه تجارب خود استفاده کرده و انتخابات را از مسیر خود منحرف کنند.

معاندان از همه تجربه‌هایشان برای انحراف انتخابات بهره می‌گیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی عرب انصاری امروز در نشست صمیمی با مسئولان رسانه‌های قم که در دفتر معاونت سیاسی امنیتی استاندار قم برگزار شد، با تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: شهر قم از جایگاه و طراز ملی و جهانی برخوردار است ولی با وجود اقدامات صورت گرفته متناسب با جایگاه و ظرفیت‌های آن قدم‌های لازم برداشته نشده است.
وی با اشاره به اینکه باید قم را متناسب با شأن آن حمایت کنیم، تاکید کرد: باید تلاش کنیم که زمینه‌ها فراهم شده و قم برای رهبری جهان نیازمند این است که زیرساخت‌های لازم را داشته باشد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه قم امروز به ملجأ و پناهگاه دنیای اسلام تبدیل شده است، اضافه کرد: شهر قم باید در همه ابعاد پیشرفت و توسعه یابد.
وی ضرورت توجه به مسائل زیرساختی در قم را مورد تاکید قرار داد و افزود: تلاش کرده‌ایم که به سمت نیازسنجی و اولویت سنجی حرکت کنیم و هدف‌گیری و برنامه اصلی ما این است که قم را به شهر «امن و پاک» تبدیل کنیم و البته این مهم نیازمند ملزوماتی است.
عرب انصاری با اشاره به اینکه در این زمینه اسناد راهبردی بررسی شده و مطالعات لازم صورت گرفته است، گفت: باید تلاش کنیم با استفاده از نظر همه صاحب‌نظران به تعریف واحدی از شهر امن و پاک برسیم.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و شرایط کنونی برای برگزاری انتخابات اظهار داشت: انتخابات آینده پیچیده است و معاندین نظام و استکبار جهانی بنا دارند که از همه تجارب خود استفاده کرده و انتخابات را از مسیر خود منحرف کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه این دوره از انتخابات از جنبه‌های مختلف از جمله وفاق گروه‌های خارج نشین و همراهی استکبار شرایط ویژه‌ای دارد، افزود: آنها از ماه‌ها قبل به انتخابات دل بسته‌اند و بحث تقلب در انتخابات را بنا دارند که مطرح کنند و طبق جدول زمانبندی و برنامه‌ریزی برای اخلال در انتخابات عمل خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه مردم ایران نیز نسبت به گذشته با توطئه‌های دشمنان بیشتر آشنا شده‌اند، اضافه کرد: با مشارکت مردم در انتخابات، شاهد انتخاباتی سالم و پرشکوه خواهیم بود.
عرب انصاری با اشاره به اینکه قدرت تجزیه و تحلیل مردم نسبت به گذشته ارتقا یافته است، اضافه کرد: سخنان مقام معظم رهبری موجب ارتقا بصیرت و آگاهی مردم شده است.
وی در ادامه به نقش اصحاب رسانه در انتخابات و تحقق حضور حداکثری مردم اشاره کرد و اظهار داشت: ارتباط تنگاتنگ و صمیمی برگزار کنندگان انتخابات و اصحاب رسانه خیال مردم را راحت خواهد کرد.
معاون استاندار قم ابراز داشت: اگر مردم پاسخ سئوالات خود را به موقع از رسانه‌ها دریافت کنند، از بروز هرگونه مسئله و مشکلی جلوگیری می‌شود.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول