اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

گرجیان خبر داد:

ارسال 170 اثر به دبیرخانه همایش جهاد اقتصادی و هدفمندسازی یارانه‌‍‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس همایش ملی جهاد اقتصادی و هدفمند‌سازی یارانه‌ها از ارسال 170 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش خبر داد.

ارسال 170 اثر به دبیرخانه همایش جهاد اقتصادی و هدفمندسازی یارانه‌‍‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام محمد‌مهدی گرجیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف برگزاری این همایش اظهار کرد: در برگزاری این همایش به دنبال این موضوع بودیم که بازخوردی از نظریات موجود در فضای علمی کشور نسبت به مسائل اقتصادی روز جامعه در اختیار مسئولان قرار دهیم تا تصمیم‌گیری‌های اساسی کشور در فضای خلا انجام نشود.
وی افزود: این همایش به همت کانون بسیج اساتید استان قم برگزار شده و در برگزاری این همایش جنبه علمی بیش از ابعاد دیگر مورد نظر بوده است.
مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور قم عنوان کرد: مقالات این همایش در قالب هزار جلد کتاب آماده شده و در روز برگزاری همایش در دسترس شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: نسخه‌هایی از این کتاب نیز برای مسئولان و تصمیم‌سازان کشور ارسال خواهد شد که امیدواریم به عنوان گزاره‌هایی در جریان تصمیم‌گیری‌های اقتصادی مورد توجه آنان قرار گیرد.
گرجیان بیان کرد: در این همایش از دولتمردان نیز دعوت کرده‌ایم تا جنبه‌های اجرایی در کنار جنبه‌های علمی مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: از مسئولینی که در این همایش حضور خواهند یافت، می‌توان به دکتر نجابت و حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم،  ریاست و قائم مقام کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی مجلس اشاره کرد.
رئیس همایش ملی جهاد اقتصادی و هدفمند‌سازی یارانه‌ها تاکید کرد: معاون سازمان بسیج اساتید، استاندار قم، شهردار قم و ریاست دانشگاه پیام نور از جمله مهمانان ویژه این همایش هستند.
گرجیان اظهار کرد: فراخوان این جشنواره از اردیبهشت ماه اعلام شده بود که تا نیمه مهر ماه تعداد 170 مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
وی ادامه داد: اغلب این مقالات توسط کسانی که دارای مدرک دانشگاهی کارشناسی ارشد یا بالاتر هستند، ارسال شده است.
رئیس همایش ملی جهاد اقتصادی و هدفمند‌سازی یارانه‌ها اظهار کرد: از این 170 مقاله، تعداد 57 مقاله پس از داوری دارای درجه علمی مطابق با استانداردهای جشنواره تشخیص داده شد.
وی تاکید کرد: در جریان رد کردن یا پذیرفتن این مقالات هیچگونه جهت‌گیری سیاسی دخالت نداشته و تنها معیارهای علمی مورد توجه قرار گرفته است.
گرجیان بیان کرد: این همایش روز جمعه 27 آبان در سالن شیخ مفید دانشگاه قم با حضور دانشگاهیان، مسئولان و عموم مردم برگزار می‌شود.
وی گفت: پس از سخنرانی شخصیت‌ها، تعداد 10 مقاله از محورهای مختلف توسط نویسندگان این مقالات قرائت ‌خواهد شد.
مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور قم ادامه داد: در چینش سخنرانی‌های این همایش سعی کرده‌ایم به مخالفان و موافقان عملکرد دولت در طرح هدفمند کردن یارانه‌ها به یک میزان فرصت دهیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول