اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده رئیس جمهور در ستاد راهیان نور:

فرهنگ بسیجی متصل به عاشوراست

خبرگزاری فارس: نماینده رئیس جمهور در ستاد راهیان نور گفت: فرهنگ بسیجی به فرهنگ عاشورایی متصل شده است.

فرهنگ بسیجی متصل به عاشوراست
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید جمال علی‌الحسینی ظهر امروز در تجمع بزرگ بسیجیان گیلان در کانون بسیج جوانان این شهر با بیان اینکه بسیجیان یاد و خاطره آن دوران طلایی را همواره زنده نگه می‌دارند، اظهار داشت: ایستادگی بسیجیان در دوران افتخار دفاع مقدس برای همه ما امنیت و آسایش را به ارمغان آورده است.
وی با ابلاغ سلام احمدی‌نژاد به بسیجیان و سپاه قدس گیلان، ادامه داد: تا رسیدن به آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری حرکت خود را موثرتر از گذشته ادامه می‌دهیم.
نماینده رئیس جمهور در ستاد راهیان نور کشور اذعان داشت: با حضور و نقش بسیج در امر سازندگی و علم و فناوری می‌توانیم همواره در سطح جهانی حماسه‌آفرینی کنیم.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور خود را به عنوان یک بسیجی آماده خدمت کرده است، تصریح کرد: بسیج برای کشور امنیت و آسایش را به ارمغان آورده است.
علی‌الحسینی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در امر بصیرت، خاطرنشان کرد: همه باید در راه سازندگی کشور و پیشبرد اهداف عالی نظام تلاش کنیم.
وی با تصریح بر اینکه پژواک گام‌های استوار بسیجیان و سپاه قدس گیلان در راستای حفاظت از دستاوردهای انقلاب بسیار مشهود است، ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم منویات رهبر معظم انقلاب که توام با بصیرت و راه تعیین شده است، را طی کنیم.
این مسئول به فرا رسیدن ماه محرم اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم بتوانیم فرهنگ عاشورایی و فرهنگ بسیجی را متصل به فرهنگ مهدویت کنیم و خط نورانی ولایت فقیه در بسیج و سازندگی دولت و اهداف نظام جمهوری اسلامی را محقق کنیم.
وی خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیجی به نوعی به فرهنگ عاشورایی اتصال یافته است.
 
* بسیج به عنوان عمق راهبردی نظام است
 
فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه بسیج امروز به عنوان عمق مسائل راهبردی نظام اسلامی است، اظهار داشت: بسیج در تمام عرصه‌های کشور نقش زیادی را ایفا کرده است.
هامون محمدی با بیان اینکه نقش بسیج به قدری وسیع بوده که امروز نقطه اتکایی برای ملت است، اضافه کرد: هدف امام خمینی(ره) از تشکیل بسیج برای حضور مقدس و حماسی آن بود.
وی با اشاره به اینکه حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف حضوری حماسی است، اذعان داشت: بسیج به عنوان شجره طیبه همواره در کشور اثربخش است.
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اخلاص، عمل و بصیرت سه رکن اصلی و مهم بسیج است، بیان داشت: با عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری می‌توانیم به آرمان‌های بسیج نزدیک‌تر شویم.
وی با اشاره به اینکه ستاد تکریم بسیج در گیلان توسط استاندار دایر شده است، افزود: این ستاد برکاتی را در روند حرکتی به اهداف بسیج را به همراه داشته است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول