اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول راویان فتح سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

بیداری منطقه برگرفته از جوشش فرهنگ بسیجی است

خبرگزاری فارس: مسئول راویان فتح سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: بیداری منطقه برگرفته از جوشش فرهنگ بسیجی است.

بیداری منطقه برگرفته از جوشش فرهنگ بسیجی است
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، سردار رضا میرزایی ظهر امروز در همایش 5 هزار نفری بسیجیان ملایر اظهار کرد: بسیج برنامه‌ای الهی بود که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد.
وی گفت: امروز همه موفقیت‌ها و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برگرفته از راه امام(ره) و تشکیل بسیج در این کشور بوده است.
مسئول راویان فتح سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان نقش بسیج را در دفاع مقدس بی‌نظیر خواند و ادامه داد: اگر بسیج نبود معلوم نبود چه بر سر انقلاب می‌آمد.
وی گفت: اگر فرهنگ بسیج و دفاع مقدس نبود امروز ما در جایگاه دیگری قرار داشتیم پس باید نسبت به این فرهنگ توجه لازم صورت گیرد.
میرزایی خطاب به بسیجیان گفت: شما بسیجیان دلاور در هر لحظه و هر زمان در مسیر انقلاب و امام حرکت کردید که این مهم جای تقدیر و تشکر دارد.
وی خاطرنشان کرد: موفقیت امروز ما به خاطر پیروی از ولایت فقیه و قرار گرفتن در این مسیر است که به‌حمدالله بسیجیان دلاور و سرافراز ما با بصیرت و روشنگری در این مسیر حرکت کرده و تمام موفقیت‌های کشور در زمینه‌های مختلف ناشی از طی طریق در مسیر ولایت بوده است.
مسئول راویان فتح سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ادامه داد: اعتبار و افتخار بسیجیان امروز به این است که فرمانده آنها یک بسیجی تمام عیار است.
وی اظهار کرد: بسیجی بودن یعنی ایثار، گذشت و فداکاری و بسیج باید در خدمت کشور و مردم باشد و این خود بزرگ‌ترین ارزش برای بسیجیان است.
میرزایی به موج بیداری اسلامی کشورهای منطقه اشاره کرد و افزود: این جوشش و بیداری برگرفته از آرمان‌های امام راحل و وجود فرهنگ بسیجی در کشور ما بوده است که امروز مسلمانان به تأسی از آن بیدار شده‌اند و در پی گرفتن حقوق حقه خود هستند.
در پایان این مراسم از فرماندهان نمونه پایگاه‌های بسیج ملایر تقدیر شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول