اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری:

‌بانوان بسکتبالیست چهارمحال و بختیاری مصمم به صعود در سوپرلیگ هستند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری گفت: تیم هیئت بسکتبال بانوان این استان مصمم به صعود به سوپرلیگ بسکتبال کشور با درخشش در مسابقات دسته یک بانوان است.

‌بانوان بسکتبالیست چهارمحال و بختیاری مصمم به صعود در سوپرلیگ هستند
معصومه کبیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری به دنبال این است که با درخشش در مسابقات لیک دسته یک بانوان مجوز ورودی مسابقات سوپر لیگ بسکتبال بانوان کشور را دریافت کند.
وی با اشاره به برگزاری مرحله اول دور رفت مسابقات لیگ بسکتبال دسته یک بانوان کشور در شهرکرد، افزود: سهم هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری در این مسابقات یک برد و یک شکست بود.
نایب رئیس هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری بیان داشت: این مسابقات با حضور  شش تیم از استان‌های تهران، اصفهان، همدان و چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
‌کبیریان خاطر نشان کرد: چهارمحال و بختیاری بازی مقابل هیئت بسکتبال همدان را با پیروزی پشت سر گذاشت اما بخاطر کم تجربه بودن بازیکنان این تیم، بازی مقابل دانشگاه آزاد تهران را با نتیجه‌ای نزدیک به حریف واگذار کردیم.
وی ادامه داد: ادامه دور رفت مسابقات بسکتبال لیگ دسته یک بانوان دیماه جاری در تهران پیگیری می‌شود.
نایب رئیس هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری با بیان این که فقط کسب مجوز ورودی به مسابقات سوپر لیگ کشور آن‌ها را راضی می‌کند، خاطر نشان کرد: برای دست‌یابی به این هدف ما تمرینات منظم و مستمر خودمان را از فردا آغاز می‌کنیم.
وی بیان داشت: همه بچه‌های تیم و کادر فنی هم قسم شده‌اند که با درخشش در این مسابقات به سوپر لیگ کشور راه ‌یابند و هیئت بسکتبال نیز در این زمینه از تمام توان خود برای رسیدن به این هدف مهم استفاده کرده است.
کبیریان تاکید کرد: جوانان چهارمحال و بختیاری از ظرفیت‌های بالایی در این رشته ورزشی برخوردارند که در صورت فراهم شدن شرایط و امکانات بیشتر در آینده‌ای نزدیک شاهد شکوفا شدن آنها خواهیم بود.
وی ادامه داد: جوانان این استان از توانایی‌های بدنی و ژنتیکی متناسب با ورزش بسکتبال برخوردار هستند و مسئولان این استان باید بیش از پیش به این رشته ورزشی توجه کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول