اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نبی اکرم:

فرهنگ بسیج به همه دنیا صادر شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: فرهنگ بسیج به همه دنیا صادر شده و حرکت‌هایی که امروز ما به عنوان جنبش بیداری شاهدیم نشات گرفته از همین فرهنگ است.

فرهنگ بسیج به همه دنیا صادر شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدنظر عظیمی ظهر امروز در همایش بسیجیان در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) که با حضور جمع کثیری از بسیجیان برگزار شد، اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا و عزیزان بسیجی و زنان و مردان غیور و ایثارگر، فرهنگ بسیج به همه دنیا صادر شده است.
وی ادامه داد: حرکت‌هایی را که امروز به عنوان بیداری اسلامی شاهدیم حاصل تلاش و مجاهدت، ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران است.
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) اظهار کرد: دشمنان در برابر ایستادگی و مقاومت شجاعانه و هوشمندانه ملت ایران روز به روز رسواتر می‌شوند و در عرصه‌های مختلف در پشت شعارهای با آب و رنگ پنهان شده‌اند که رسوایی‌شان را آشکارتر از گذشته می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: ملت قهرمان ایران با تبعیت از ولی فقیه‌، با بصیرت و آگاهی در همه عرصه‌ها حضور داشته و پوزه دشمنان ملت را به خاک ذلت مالیده‌اند.  
عظیمی از نمونه‌های بارز این حضور به حضور یکپارچه مردم کرمانشاه در استقبال از مقام عظمای ولایت در سفر پر‌خیر و برکت ایشان به استان اشاره کرد و مردم کرمانشاه را مردمی بیدار و قهرمان خواند.
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) ضمن اشاره به 5 آذر سالروز تشکیل بسیج  مستضعفین‌، این روز را روز تاریخی خواند و ادامه داد: بسیجیان با تکیه بر فرهنگ ایثار و ازخود گذشتگی در عرصه‌های مختلف حضرت امام خمینی (ره) را یاری و تبعیت کرده و با پایداری خود دشمنان‌ را متوقف کردند.
وی ضمن مقایسه شرایط حاکم بر کشور و موقعیت مستکبران از ابتدای انقلاب تا‌کنون‌ اضافه کرد: مستکبران زیاده‌طلب جهانخوار از هیچ اقدامی علیه ملت ایران فروگذار نکردند و به هر جنایتی متوسل شدند و همه جهان را علیه ایران به کار گرفتند اما با هوشمندی و بصیرت مردم و رهبری مقام عظمای ولایت‌ به خاک مذلت نشانده شدند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول