اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران:

مرام بسیجی ایستادن در برابر همه سختی‌هاست

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران گفت: مرام بسیجی ایستادن در برابر همه سختی‌ها و آرمان‌های امام، انقلاب و رهبری است.

مرام بسیجی ایستادن در برابر همه سختی‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدجعفر اسدی پیش از ظهر امروز در همایش بسیجیان شهرستان همدان دنیای کنونی را صحنه آزمایش مردان و زنان دانست و اظهار کرد: آزمایش الهی روزی برای مردم کوفه بود و روزی برای مردم ایران که مردم کوفه با دعوت از امام خود، به خاطر دنیا به ایشان پشت کردند و حادثه کربلا رخ داد، اما مردم قهرمان ایران به ندای رهبری لبیک گفته و 32 سال است که پای این لبیک ایستاده‌اند.
وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس خیل عظیمی از جوانان جانشان را فدای این اسلام و انقلاب کردند، افزود:‌ با حماسه‌ای که مردم ایران در دفاع مقدس آفریدند، تاریخی در بشریت رخ داد که بی‌نظیر است و همه جهانیان نسبت به این پیروزی در بهت و حیرت بودند.
معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران با تأکید بر جمله‌های امام خمینی (ره) در خصوص انقلاب بیان کرد:‌ ایران در جنگ انقلاب را صادر کرد، پرده از چهره تزویر جهانخواران کنار زد، دوست و دشمن را از هم شناخت، استقلال را کسب کرد و در جنگ ابهت شرق و غرب را شکست.
وی مرام بسیجی را ایستادن در برابر همه سختی‌ها دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس حدود 3 هزار شبانه‌روز، دلاورمردان این کشور در مقابل همه استکبار ایستادند به طوریکه هنوز انقلاب دوساله نشده بود که یک هجمه سنگین جهانی به سرکردگی آمریکا و نماینده آنها صدام با 12 لشکر زرهی، مکانیزه و پیاده به کشور ما حمله کرد.
اسدی اظهار کرد: در ماه‌های نخست جنگ قریب به 17 هزار کیلومتر مربع از کشور ما را اشغال کردند در حالی که کشور عراق 10 هزار و 450 کیلومتر است، آنها یک و نیم برابر کشور خود را غصب کردند.
وی با بیان اینکه همه آنهایی که در مقابل انقلاب ایستادند، ذلیل می‌شوند، افزود: اگر نگاه کنید، در 40 تا 50 سال پیش آمریکا، فرانسه و انگلیس، شرق و کشورهای غربی در چه وضعیتی بودند و اکنون در چه حالی هستند که انقلاب آنها را از اوج به زیر کشیده است.
معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس بسیجیان نقش مهمی داشتند، گفت: امروز در جنگ نرم دشمنان نیز بسیجیان پیشقدم هستند و اگر تجاوزی صورت گیرد همه فداکارانه حضور می‌یابند.
وی با اشاره به روزهای نخست جنگ تحمیلی اظهار کرد: در آن دوران سه سپاه در قالب 12 لشکر از 11 محور به ما حمله کردند و این در حالی بود که همه درهای دنیا به روی ما بسته و بر روی ارتش عراق باز بود.
اسدی خاطرنشان کرد:‌ در آن جنگ هشت ساله سه بار 12 لشکر عراق را از بین بردیم، اسیر کردیم و ادوات آنها را آتش زده یا غنیمت گرفتیم که این نیز از غیرت و دلاوری جوانان بسیجی نشأت می‌گرفت.
وی اضافه کرد:‌ در آن دوران فرانسه، انگلیس و آلمان کارخانه شیمیایی خود را به عراق سرازیر می‌کردند تا آنها بر سر ما بریزند، اما بسیجی‌های ما در برابر آنها ایستاده و یک وجب از این سرزمین را به دست دشمنان ندادند و این قهرمانی در تاریخ ثبت شد.
معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران با اشاره به همایش شش هزاری نفری بسیجیان همدان اظهار کرد: این همایش با عظمت، در آستانه ماه محرم به این معناست که جوانان ما می‌خواهند بگویند که ما عزیزتر از امام حسین (ع) و اهل بیت ایشان نیستیم و از آنها درس می‌گیریم و همواره به پای آرمان‌ها باقی می‌مانیم.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول