اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره هواشناسی آستارا خبر داد:

تداوم بارش برف در آستارا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره هواشناسی آستارا از تداوم بارش برف سنگین تا 24 ساعت دیگر در این شهرستان خبر داد.

تداوم بارش برف در آستارا
فردین فرتوت‌نیا لحظاتی قبل در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به آخرین وضعیت جوی این شهرستان، اظهار داشت: تا ساعت 17 عصر امروز حدود 10 سانتی‌متر برف در شهر آستارا بر زمین نشست که بارش آن به شدت ادامه دارد.
فرتوت‌نیا با اشاره به اینکه بارش برف در این موقع از سال در 25 سال گذشته در آستارا بی‌سابقه بوده است، افزود: این بارش به دنبال نفوذ هوای پرفشار و سرد از شمال و شمال غرب کشور و کاهش 4 تا 8 درجه‌ای دمای هوا صورت گرفته و علاوه بر بارش برف موجب مواج شدن شدید دریای خزر و وزش باد نیز شده است.
وی با بیان اینکه بارش برف در نقاط کوهستانی و جنگلی غرب آستارا از شدت بیشتری برخوردار است بیان داشت: طبق پیش‌بینی هواشناسی آستارا بارش برف پاییزی تا غروب روز فردا جمعه به شدت ادامه می‌یابد و از فردا شب به بعد از شدت بارش آن کاسته می‌شود.
این مسئول ادامه داد: پس از پایان بارش برف، پیش‌بینی می‌شود صبح شنبه یخ‌بندان صبحگاهی در شهرستان آستارا اتفاق بیفتد.
شهر مرزی آستارا در 173 کیلومتری شمال غرب رشت و 350 کیلومتری جنوب شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان در مرز استان گیلان با این کشور قرار دارد.
به دنبال بارش برف سنگین در آستارا عبور و مرور وسایل نقلیه در حال حاضر به سختی در حال انجام است و حتی برخی مناطق شهرستان با قطع برق مواجه شده بودند که با تلاش نیروهای شبکه برق این شهرستان مشکل برطرف شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول