اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه کمیته استانی کرمانشاه؛

راه‌های پیشگیری از معلولیت‌های ناشی از انفجار مین بررسی شد

خبرگزاری فارس: در جلسه کمیته استانی دفتر معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی استان کرمانشاه راه‌های پیشگیری از معلولیت‌های ناشی از انفجار مین بررسی شد.

راه‌های پیشگیری از معلولیت‌های ناشی از انفجار مین بررسی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پیش از ظهر امروز  جلسه کمیته استانی با حضور نمایندگان استانداری، بنیاد شهید و جانبازان، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، سپاه پاسداران و هلال احمر در دفتر معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی برگزار شد.
این جلسه با برنامه پیشگیری از معلولیت‌های ناشی از انفجار مین در دو گروه دانش‌آموزان و دامداران و کشاورزان برگزار شد.
نمایندگان سازمان‌های مختلف از جمله بهزیستی نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را در رابطه با پیشگیری از این نوع معلولیت‌ها ارائه دادند. 
همکاری صدا و سیما برای آموزش و آگاه‌سازی، استفاده از نیروهای بسیج عشایری، جهاد کشاورزی و هلال احمر برای آموزش دامداران و کشاورزان، استفاده از فیلم‌های انیمیشن با گویش محلی و آموزش افراد مختلف از جمله راه‌های مطرح شده در این جلسه بود.
همچنین اجرای برنامه در شهرستان‌های روانسر و اسلام‌آباد علاوه بر شهرستان‌های آلوده، بررسی طرح پژوهشی در رابطه با افراد در معرض خطر، مشخص کردن محدوده جغرافیایی و تداوم آموزش‌ها از جمله راهکارهای ارائه شده در جلسه پیشگیری از معلولیت‌های ناشی از انفجار مین در دو گروه دانش‌آموزان و دامداران و کشاورزان بود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول