اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر شورای نگهبان مازندران:

نفوذ ایران، منطقه را برای آمریکا ناامن کرده است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر شورای نگهبان مازندران گفت: نفوذ جمهوری اسلامی ایران، منطقه را برای آمریکا ناامن کرده است.

نفوذ ایران، منطقه را برای آمریکا ناامن کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لائینی ظهر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان با گرامیداشت هفته بسیج بیان داشت: بسیج یادگار امام راحل است و پشتوانه نظام و کشور ما است.
محمدی خاطرنشان کرد: بسیج نیروی کارآمد در عرصه اقتصادی، فرهنگی، علمی، جنگ نرم، دفاع در مقابل جنگ نرم دشمن به ویژه فتنه سال 88 و  در عرصه جنگ سخت و دفاع نظامی است که در هشت سال دفاع مقدس کارآمدی خودش را نشان داد.
امام جمعه نکا بسیج را یک نیروی کارآمد چند منظوره در همه زمینه‌ها دانست و افزود: بسیج لیاقت دارد که امام آن را لشکر مخلص خدا یاد می‌کند و در همه صحنه‌ها لشکر خدا کارایی دارد.
وی تصریح کرد: عضو چنین لشکر بودن هم افتخار است و هم لیاقت می‌خواهد که قطعا خداوند فرماندهی لشکرش را به جانشینش که امام زمان است می‌دهد.
مسئول دفتر شورای نگهبان مازندران گفت: امروز فرماندهی لشکر به دست مقام معظم رهبری است و لشکر خدا بودن، سرباز لشکر خدا بودن و سرباز امام زمان(عج)، سرباز ولایت فقیه بودن سعادت و توفیق  می‌خواهد.
محمدی با اشاره به اینکه بعضی از افراد مثل ریگی لشکر شیطان بودند و در جهت منافع آمریکا کار می‌کردند، ابراز داشت: سازمان منافقین خلق که 11 هزار نفر همچون شهید رجایی و بهشتی را به شهادت رساندند و حرم امام هشتم را منفجر کردند، به صدام خدمت کردند و مردم بی‌دفاع عراق را کشتند، در حال حاضر جایی برای آنها برای زندگی نماند.
وی افزود: انسانی که سرباز و نوکر شیطان مثل قذافی، حسنی مبارک، عبدالله صالح، شاه ایران و... می‌شود خیری در این دنیا و آخرت ندارد.
امام جمعه نکا خاطرنشان کرد: افتخار بکنید که سرباز اسلام و بسیجی هستید و اگر کشته شوید در راه خدا شهید می‌شوید که افتخاری بزرگ است.
محمدی با اشاره به اینکه عضو بسیج بودن لیاقت می‌خواهد و خدا را شکر کنید که عضو بسیج هستید، ابراز داشت: امام با همه عظمت گفت که افتخار می‌کنم که یک بسیجی هستم و بسیج جایگاه مهمی است.
امام جمعه نکا گفت: جوانان با مساجد ارتباط داشته باشند و مومن باید با مسجد انس بگیرد و شیطان از اهل مسجد می‌ترسد و هر چه قدر از مسجد دور باشید شیطان به شما نزدیک‌تر است.
مسئول دفتر شورای نگهبان مازندران تصریح کرد: هر کس به این کانون، نزدیک‌تر شود از فساد، آسیب‌های کمتری می‌بیند و سلامت خانواده‌اش بیشتر می‌شود.
محمدی خاطرنشان کرد: قدر پایگاه‌های بسیج  را بدانید و کارهای فرهنگی را در قالب حلقه‌های صالحین منسجم‌تر و متمرکزتر برنامه‌ریزی کنید.
امام جمعه نکا با تاکید بر ارتباط هر چه بیشتر پایگاه‌های بسیج با امام جماعت مساجد عنوان کرد: امروز اگر جوان مومن و درس‌خوان، اهل مسجد و نماز جماعت باشد خانواده‌ها خوشحال هستند و خوشحالی خانواده‌ها خوشحالی خداوند است.
وی با اشاره به اینکه جنبش سرمایه‌داری موجش از انقلاب اسلامی است، متذکر شد: امروز موج انقلاب اسلامی به تمام دنیا رسید است و نفوذ جمهوری اسلامی ایران منطقه را برای آمریکا ناامن کرده است.
محمدی در پایان اذعان داشت: آمریکا احساس خطر می‌کند و می‌خواهد قدرت ایمان را بوسیله ماهواره، روابط باز افسار گسیخته زن و مرد بگیرد و جوان‌های ما را بی‌نماز و بی‌تقوا کند.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول