اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام واعظ موسوی:

دشمن به جای موشک امواج مخرب ماهواره‌ای بر سرمان می‌ریزد

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در جنگ نرم دشمن به جای موشک بر سر مردم امواج می‌ریزد، گفت: سنگرهای حریم خانواده توسط امواج ماهواره‌های در حال فتح شدن است.

دشمن به جای موشک امواج مخرب ماهواره‌ای بر سرمان می‌ریزد
حجت‌الاسلام سیدمهدی واعظ موسوی در حاشیه کارگاه جنگ نرم سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: در جنگ نرم، چیزی دیده و شنیده نمی‌شود و بدون اینکه کسی حس کند دشمن سنگرها را فتح می‌کند.
استاد حوزه و دانشگاه گفت: در جنگ سخت از محسوسات استفاده می‌شود، در حالی که در جنگ نرم از معقولات برای فتح سنگرها بهره می‌برند.
واعظ موسوی اظهار داشت: صهیونیست کانال فارسی‌وان را با تولید سریال‌های تلویزیونی و گفت‌وگو در سریال‌ها، حیای خانواده‌های مذهبی را هدف قرار داده است.
استاد حوزه و دانشگاه افزود: طرح مثلثی در سریال‌های فارسی وان سبب شده که خانواده‌ها تهدید شوند.
مشاور امور تربیتی جوانان گفت: در این 16 سال که مشاوره خانواده‌ها هستیم، در این چند سال اخیر با ورود فارسی‌وان و شبکه‌های ماهواره‌ای و نفوذ آنها در خانواده‌ها، متاسفانه می‌بینیم که سنگرهای حریم خانواده توسط امواج ماهواره‌های در حال فتح شدن بوده و بنیان خانواده‌های اسلامی ایرانی در معرض خطر و گسست است.
استاد دانشگاه اظهار داشت: فارسی‌وان با هدف از بین بردن بنیان مقدس خانواده به زبان فارسی و خاصه ایرانیان توسط صهیونیست طراحی و ساخته شده است.
واعظ موسوی ضمن اظهار نگرانی از تهدید بنیان خانواده‌های اسلامی و متدین ایرانی در هجوم امواج فارسی‌وان گفت: فارسی‌وان از احساس نیاز خانواده‌های ایرانی به این بنیاد اساسی و علاقه ایرانیان به سریال‌های خانوادگی استفاده کرده است.
استاد حوزه و دانشگاه افزود: در جنگ هشت ساله دشمن نتوانست مرزها و سنگرها را فتح کند، اما در جنگ نرم متأسفانه هر روز بیشتر موفق می‌شود.
واعظ موسوی از خانواده‌ها خواست مقاومت خود و فرزندانشان را با آگاهی و بصیرت در مقابل امواج ماهواره‌ای جنگ نرم بالا ببرند و در مقابل این تهاجمات پیچیده کار فکری و عقلی داشته باشند.
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه قدرت‌های استکباری فراعنه این دوران هستند، اظهار داشت: چون نمی‌توان در مقابل این امواج دیوار قرار دارد، بنابراین باید مقاومت خود را بالا برد.
واعظ موسوی ضمن نقل قولی از امام علی(ع) درباره اینکه شما درباره گفتار و رفتار دیگران مسئول هستید، از خانواده‌ها خواست در مقابل این تهاجمات آگاهانه‌تر رفتار کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول