اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه امام خمینی(ره) ارتش؛

همایش ملی علمی و ادبی "هفت دریا شبنم" آغاز شد

خبرگزاری فارس: نخستین همایش ملی علمی ادبی هفت دریا شبنم که به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی برپا و کار خود را در دانشگاه دریایی ارتش امام خمینی (ره) نوشهر آغاز کرد.

همایش ملی علمی و ادبی "هفت دریا شبنم" آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، دبیر علمی همایش ظهر امروز در آغاز به‌کار این همایش اظهار داشت: برگزاری این همایش مرداد ماه سال جاری در دانشگاه مطرح شد و پس از برگزاری چندین جلسه در نهایت در شهریور ماه امسال دبیرخانه همایش هفت دریا شبنم راه‌اندازی شد.
مجید یوسفی عنوان کرد: فراخوان آثار در شهریور به تمام دانشگاه‌ها و ادارات ارشاد استان‌ها ارسال شد و با توجه به محدودیت زمانی در ارائه اثر و و زمان کم مهلت ارسال آثار در کمتر از دو ماه و لزوم برگزاری این همایش در روز ارتش استقبال خوبی از این همایش صورت گرفت.
وی ادامه داد: 200 اثر از نقاط مختلف به دبیرخانه همایش ارسال شد و در نهایت کمیته داوری همایش در سه بخش مقاله، نثر ادبی و شعر 45 اثر را حائز شرایط لازم برای شرکت در همایش انتخاب کرد.
یوسفی تصریح کرد: در این همایش 12 شعر، دو نثر ادبی، سه مقاله به صورت شفاهی و 20 مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود.
در بخش اول این همایش در صبح آقایان رضا نیکوکار، سبحان رمضانی، حسن دولتی، عبدالرضا کوهمال جهرمی، شهاب الدین حجازی و سجاد اسدی و خانم‌ها مریم ترنج، ساجده جبارپور، سهیلا جلوداریان و مریم عمارلو آثار شعر، نثر و مقاله خود را برای حضار ارائه کردند.  
انتهای پیام/ن۳۰             
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول