اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی:

130 هزار قرآن‌آموز در سطح خراسان رضوی وجود دارد

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: 130 هزار قرآن‌آموز در سطح استان خراسان رضوی، مشغول گذارندن کلاس‌های آموزش قرآن هستند.

130 هزار قرآن‌آموز در سطح خراسان رضوی وجود دارد
محمدابراهیم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: محوری‌ترین کار آموزش و پرورش ترویج و گسترش قرآن و عترت است که نشاط و توانایی قرآنی دانش‌آموزان را در دستور کار دارد.
محمدی افزود: در دوره دوم آموزش مداحان دانش‌آموزی 50 دانش‌آموز سراسر استان دوره آموزشی توجیهی را گذرانده‌اند تا در 107 هیئت مذهبی دانش‌آموزی مداحی‌ها را در ایام ماه محرم اجرا کنند.
معاون پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: بیش از 100 مسجد و حسینه دانش‌آموزی میزبان هیئت‌های مذهبی دانش‌آموزی در ایام محرم امسال هستند.
محمدی گفت: بیش از 100 هیئت وابسته به آموزش و پرورش خراسان رضوی و 100 هیئت متمرکز و محافل دانش‌آموزی در شهرستان‌های نیشابور، سبزوار، گناباد و ... برنامه‌های مذهبی و محافل قرآنی را اجرا می‌کنند.
معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش اظهار داشت: حدود 67 گردهمایی سادات دانش‌آموزی و اعتکاف 6 هزار نفری در بقعه متبرکه و حرم مطهر رضوی تا به حال برگزار شده است.
محمدی وضعیت معنوی و تربیتی دانش‌آموزان استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: امسال 200 هزار دانش‌آموز در حال فراگیری آموزش قرآن هستند.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش افزود: پیرو مطالبات مقام معظم رهبری سهم استان خراسان رضوی آموزش دو میلیون دانش‌آموز حافظ قرآن کریم است و ما از این تعداد موفق شدیم دو هزار دانش‌آموز حافظ قرآن کریم در استان خراسان رضوی داشته باشیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول