اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی با شکوه؛

گردهمایی بزرگ عاشقان ولایت در لرستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با شکوه در پنجمین روز از هفته بسیج به طور هم‌زمان در سراسر لرستان گردهمایی بزرگ 60 هزار نفری عاشقان ولایت برگزار شد.

گردهمایی بزرگ عاشقان ولایت در لرستان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، صبح امروز در گردهمایی بزرگ 10هزار نفری عاشقان ولایت در شهرستان خرم‌آباد که در مصلای‌الغدیر این شهر برگزار شد، فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج عشایر مسلح، روحانیون، استاندار لرستان و نماینده ولی فقیه در استان و روسای بسیجی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشته‌اند.
فرمانده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج هدف از برگزاری این همایش بزرگ را بیعت مجدد اقشار مختلف بسیجی با مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا عنوان کرد و گفت: بسیجیان استان در این گردهمایی باردیگر توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشته‌اند.
محمد شاهرخی یادآورشد: در این روز علاوه بر شهر خرم‌آباد هم‌زمان با سایر شهرهای استان گردهمایی عاشقان ولایت برگزار شد.
وی با بیان اینکه بسیج تنها محدود به یک قشر، گروه و یا محدوده خاصی نیست، افزود: حاکم شدن تفکر بسیجی در کشور، انقلاب و نظام را در مقابل هر گونه تهدید و توطئه بیمه کرده است.
فرمانده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه رشد و تعالی کشور در گرو پایبندی به اصول و تفکر بسیجی است، گفت: تفکر بسیجی ضامن سلامت جامعه بوده و باید این تفکر در لایه‌های مختلف جامعه حاکم شود.
وی اظهار داشت: بسیجیان استان لرستان در کنار جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با حضوری حماسی با آرمان‌های بلند انقلاب، شهدا و امام راحل بیعتی مجدد کردند.
شاهرخی با اشاره به تهدیدات اخیر دشمنان نظام و انقلاب افزود: اقشار مختلف مردم ایران همان گونه که در سال‌های 57 با حضور حماسی خود رژیم ستم‌شاهی را به نابودی کشاندند همچنان امروز با گذشت 33 سال با عزمی راسخ آماده دفاع از نظام و انقلاب اسلامی هستند.
وی افزود: مردم غیور استان لرستان نیز با تقدیم 6 هزار و 200 شهید نقش مهمی در صحنه‌های انقلاب و دفاع از انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس داشته‌اند اینک با حضوری حماسی در هفته بسیج بخشی از توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بسیج را موجب آرامش خاطر آحاد جامعه دانست و اظهار داشت: بسیج دریای بیکرانی از انسان‌های ایثارگر و مخلص است که پایبند به اصول است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول