اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله خاتمی در جمع 30 هزار نفری بسیجیان شیراز:

مردم از کسانی که برای حضور در انتخابات شرط می‌گذارند عبور می‌کنند

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آنانی که شرط برای حضور در انتخابات می‌گذارند عددی نیستند، گفت: برخی می‌گویند در انتخابات مجلس شرکت نمی‌کنیم و شرط و شروط می‌گذارند اما بدانند که مردم از آنان عبور کرده و به خوبی آنان را شناخته‌اند.

مردم از کسانی که برای حضور در انتخابات شرط می‌گذارند عبور می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز آیت‌الله سیداحمد خاتمی صبح امروز در همایش 30 هزار نفری حماسه بیداری و حضور عاشورایی بسیجیان شیراز اظهار داشت: مردم در انتخابات رئیس جمهور حتی به خودی‌های خود سیلی زده و آنان را ترد کردند.
خاتمی تصریح کرد: با نیامدن برخی افراد خاص در انتخابات بی‌شک هیچ اتفاقی نمی‌افتد و مردم مانند گذشته حضوری متحد در انتخابات پیش رو دارند.
امام جمعه موقت تهران بیان داشت: میدان انتخابات میدان مردم بوده و آن چه مهم است حضور شکوهمند پای صندوق‌های رای است و این مهم توسط مردم تحقق می‌پذیرد.
خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز اردوگاه نخست ما سیدالشهدا، نظام اسلامی و ولایت است، خاطرنشان کرد: اردوگاهی که آمریکا، اسرائیل، رژیم صهیونیستی، خیانت‌کاران غربی و فتنه‌گران سیاه‌دل 88 در آن هستند، اردوگاه یزیدیان است.
وی ادامه داد: امروز در کشور ما شبکه‌های استعماری از برخی‌ها حمایت می‌کنند و چرا بعضی‌ها نمی‌خواهند بفهمند که در اردوگاه یزید هستند. خاتمی افزود: چرا شبانه‌روز بیگانگان در رسانه‌های خود از برخی حمایت می‌کنند که باید از اردوگاه یزیدیان به اردوگاه امام حسین (ع) بیایند.
وی با بیان اینکه، اردوگاه سیدالشهدا اردوگاه وفاداری به دین و نظام اسلامی است به ویژگی‌های بسیجیان پرداخت و ابراز داشت: بسیجی یعنی وفادار به ولایت و فرد ولایت‌مدار، باید همان عشقی که به سیدالشهدا (ع) دارد همان عشق را نیز به نایبش داشته باشد.
عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: امروز ولی فقیه ما آیت‌الله خامنه‌ای نایب امام زمان است و آنانی که عاشق امام زمان هستند، تمام عشق خود را یکجا تقدیم نایبش می‌کنند.
امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: کوردلانی که عظمت ولایت را نمی‌توانند ببینند و درک کنند، بدانند که این مردم به یاری خدا تا آخرین نفر و قطره خون حامی ولایتند و از ولایت دست بر نمی‌دارند.
وی ادامه داد: بسیجی نگاه می‌کند که امروز دشمنان از چه جریانی دفاع می‌کنند و همان آدم‌هایی که دشمن از آنان حمایت می‌کند را منفور مردم می‌دانند.
خاتمی بیان داشت: امروز پایداری در عمق بصیرت بسیجی بوده و وفاداری به نظام اسلامی و سیدالشهدا در رگ و خون بسیجیان است.
این عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برخی‌ها در کشور مدام دم از یاس می‌زنند ابراز داشت: کشور ما در تمام عرصه‌ها دشمن را خیره کرده و در عرصه‌های سیاسی، نظامی و سایر عرصه‌ها در جهان پیشتاز است.
خاتمی بیان داشت: امروز ایران به قدرتی دست یافته که می‌تواند با موشک، قلب تلاویو را نشان گیرد و با خاک آن را یکسان کند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول