اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

فتنه 88 اثبات نوکر صفتی معاندان انقلاب به بیگانگان بود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: فتنه 88 پیچیده‌ترین حرکت و تدبیر معاندان انقلاب اسلامی در اثبات نوکر صفتی خود به نظام‌های بیگانه بود که به خوبی نشان داد همه این فتنه‌ها به دست بسیج و با فرمان ولایت فقیه قابل خنثی شدن است.

فتنه 88 اثبات نوکر صفتی معاندان انقلاب به بیگانگان بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در صبحگاه مشترک دانش‌آموزان بسیجی این استان اظهار داشت: بسیجیان ما در چهار فتنه 33 سال گذشته سعی کردند با تمام توان در صحنه باشند و به یک بازوی توانمند اصلی در خنثی کردن آن تبدیل شدند.
وی آغاز این فتنه‌ها را از سال 58 و تحرکات منافقان در براندازی نظام اسلامی دانست و افزود: این فتنه سنگین با تدبیر درست و شایسته بسیج در همان ماه‌های اول تاسیس، خنثی شد و بسیجیان اجازه ندادند منافقان ماهیت انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن را زیر سئوال ببرند.
استاندار اردبیل به عجیب بودن حوادث و فتنه‌های انقلاب اسلامی و تکرار آن در هر 10 سال اشاره کرد و بیان داشت: در سال 68 نیز بعد از خنثی شدن فتنه منافقان، بسیج با یک حرکت مدبرانه، فتنه مهدی هاشمی را که بوی براندازی از آن به مشام می‌رسید خنثی کرد.
وی در ادامه سخنان خود فتنه 10 سال بعد در حادثه کوی دانشگاه را فتنه‌ای عظیم و سنگین توصیف کرد و گفت: در این فتنه معاندان و مشارکتی‌های از خدا بی‌خبر با شعار دفاع از آزادی مطبوعات و حق و حقوق دانشجو، محیط دانشگاه را در تیر سال 78 به نقطه تاخت و تاز خود تبدیل کردند تا این انقلاب شاید در مسیر اعتلای خود دچار چالش شود.
رئیس شورای اداری استان اردبیل فتنه 88 را سنگین‌تر از همه فتنه‌های گذشته دانست و گفت: فتنه 88 پیچیده‌ترین حرکت و تدبیر معاندان انقلاب اسلامی در اثبات نوکر صفتی خود به نظام‌های بیگانه بود که به خوبی نشان داد همه این فتنه‌ها به دست بسیج و با فرمان و بصیرت شایسته ولایت فقیه قابل خنثی شدن است.
استاندار اردبیل بیان داشت: غیر از عنصر اندیشمند، معتقد و مخلص بسیج هیچ کس توان مقابله با چنین فتنه‌هایی را نداشت و پیروزی‌های رقم خورده در این چهار فتنه نیز به نام بسیج خورده است.
صابری بیان داشت: در حالی که اوایل انقلاب سپاه به شکل کامل درست نشده بود و نیروی کمیته و ارتش نیز انسجام و شکل حقیقی پیدا نکرده بود، نیروی بسیج با ورود حقیقی و درست و با بهره‌گیری از نیروهای حزب‌اللهی تمام توطئه‌های دشمنان را در نطفه خنثی کرد و به دنیا نشان داد که این نیروی مخلص بزرگ‌ترین پشتوانه انقلاب است.
صابری با بیان اینکه در فتنه سال 78 بسیج در کمتر از دو ساعت آشوب‌ها و آتش‌سوزی‌های نقاط مختلف تهران را خاموش کرده و معاندان نظام را زمین‌گیر کرد، ادامه داد: در فتنه 88 نیز عده‌ای معاند نظام اسلامی با حمله به خیمه عزای حسینی، مساجد و پایگاه‌های مقاومت سعی کردند به مقدسات توهین و دهن‌کجی کنند که نیروی مخلص بسیج، حرکت آنها را در یک مقابله جدی به هم پیچید.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در پایان سخنان خود از دانش‌آموزان خواست قدر بسیجی بودن خود را بدانند و تلاش کنند دوستان و همکلاسی‌های بیشتری را جذب این سازمان مردمی و مخلص کنند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول