اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهادکشاورزی خراسان جنوبی خبر داد:

مرمت 100 رشته قنات در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از احیا و مرمت 100 رشته قنات توسط بسیج سازندگی استان در سال گذشته خبر داد.

مرمت 100 رشته قنات در خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا هادربادی صبح امروز در جمع پرسنل این سازمان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه بسیج منحصر به امروز نیست، اظهار داشت: مسئله بسیج از صدر اسلام تاکنون وجود داشته است.
وی قیام 15 خرداد، پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ 33 روزه لبنان و جنگ 22 روزه غزه را از وقایعی دانست که با روحیه و تفکر بسیجی محقق شده است و افزود: امروز نیز حرکت‌های بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و جنبش وال استریت با روحیه و تفکر بسیجی صورت می‌گیرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بسیج تاکنون 85 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، ادامه داد: بسیج در دفاع مقدس به عنوان یک نیروی مستحکم و کارآمد دین خود را به نظام و انقلاب انجام داده است.
هادربادی مشارکت در سازندگی به ویژه در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی را یکی از وظایف بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: در سال گذشته 100 رشته قنات در بحث بسیج سازندگی در استان انجام داده است.
وی با بیان امروز آمریکا و سردمداران آن به دنبال شکستن مرزهای اعتقادی، فکری و دنبال جنگ نرم در جمهوری اسلامی ایران و ملت‌های مسلمان هستند، تصریح کرد: جنگ نرم یعنی اختلاف افکنی و استحاله فرهنگی که امروز وظیفه ما مبارزه با جنگ نرم با روشنگری اعتقادی و دینی است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به فرموده امام خمینی که "جهاد و سپاه دوبال هم هستند"، اذعان داشت: جهاد هنوز روحیه خود را حفظ کرده و حفظ ارزش‌های نظام برای جهاد مهم است.
هادربادی با بیان اینکه 169 نفر در قالب گردان‌های عاشورا، بسیج عادی و فعال در این مجموعه مشغول هستند، ادامه داد: همچنین 619 نفر عضو بسیج در مجموعه جهاد کشاورزی، تعاون روستایی و دامپزشکی استان فعالیت و سه گروه با عنوان طرح صالحین کار خود را آغاز کرده‌اند.
انتهای پیام/خ20   
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول