اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رمضان‌بیگی:

صبای قم برای شکست مس سرچشمه آماده است

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه صبای قم گفت: با وجود اینکه دو بازی اخیر در لیگ برتر منجر به تساوی صبا برابر استقلال و نفت شد، اما تیم ما از هر نظر برای دیدار با مس سرچشمه در جام حذفی آماده است.

صبای قم برای شکست مس سرچشمه آماده است
محسن رمضان‌بیگی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در حال حاضر در مکان سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار داریم و با اینکه دیدار هفته چهاردهم با نفت تهران با تساوی و تقسیم امتیازها همراه شد، اما هنوز هم به قهرمانی نیم فصل امیدواریم.
وی ادامه داد: بازی خوبی برابر نفت تهران انجام دادیم ولی انصافا نفت تهران هم تیم خوبی بود و نباید فراموش کنیم که بازی ما با تیم دوم جدول رده‌بندی بود و در پایان یک جدال سخت و نفس‌گیر موفق به کسب یک امتیاز ارزشمند شدیم.
سرپرست باشگاه صبای قم افزود: در بین تمام بازی‌های خارج از خانه ما تا این هفته، این مسابقه با نفت تهران یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در مهمانی حریفان بود، ولی می‌توانستیم در این دیدار به پیروزی و سه امتیاز نیز برسیم.
وی اضافه کرد: به هر حال تساوی در این دیدار موجب شد که بتوانیم به یک امتیاز برسیم و جایگاه خود در مکان سوم جدول رده‌بندی را حفظ کنیم ولی اکنون باید به بازی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در برابر تیم فوتبال مس سرچشمه فکر کنیم.
رمضان‌بیگی عنوان کرد: دیدار ما با مس سرچشمه در جام حذفی بازی مهم و سرنوشت‌سازی است که عصر فردا یکشنبه ششم آذر ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باهنر کرمان برگزار شود و با اطمینان می‌گویم که صبا با آمادگی کامل به این دیدار گام می‌گذارد.
وی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال صبای قم برای این دیدار مهم خارج از خانه، بیان کرد: با توجه به اینکه بازی ما با استقلال روز چهارشنبه برگزار شد، بازیکنان بلافاصله در تمرینات حضور یافته و برای این دیدار تمرین کردند، به همین خاطر وضعیت تیم بسیار خوب است و نگرانی خاصی برای این دیدار در تیم صبای قم وجود ندارد.
سرپرست باشگاه صبای قم تصریح کرد: صبای قم و مس سرچشمه کرمان هر دو روز چهارشنبه برابر حریفان خود در لیگ برتر بازی کرده‌اند و شرایط کاملا برابر است، قطعا دیدار دو تیم در جام حذفی بازی مهم و سختی خواهد بود.
وی تاکید کرد: صبا تیمی است که امسال هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور به دنبال کسب موفقیت است، بنابراین برای ما فرقی نمی‌کند که این بازی در قم برگزار شود یا در کرمان به انجام برسد، زیرا تیم ما با وجود فشردگی بازی‌های لیگ و جام حذفی، با آمادگی تمام نفرات به این دیدار می‌رود.
در مرحله یک شانزدهم نهایی، تیم‌های فوتبال صبای قم و مس سرچشمه کرمان با شکست تیم‌های پیام مخابرات فارس و شهرداری اراک به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرده‌اند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول