اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جبهه پایداری:

همه عزت جامعه در گرو پیروی از ولایت است

خبرگزاری فارس: دبیر کل جبهه پایداری گفت: همه عزت جامعه در گرو پیروی از ولی‌فقیه است که باید به این امر مهم توجه ویژه شود.

همه عزت جامعه در گرو پیروی از ولایت است
 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی جمعه شب در همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان زنجان، اظهار داشت: اگر سنت‌های الهی را به خوبی شناخته و این سنت‌ها را در جامعه پیاده کنیم موفقیت‌های مطلوبی در جامعه در زمینه‌های مختلف کسب می‌شود.
وی با بیان اینکه سنت‌های الهی به مجموعه قوانین ثابتی اطلاق می‌شود که به مقتضای حکمت خداوند متعال در راستای تدبیر جهان آفرینش و حیات انسانی در جامعه در جریان است، افزود: یک ضلع سنت انسان است که باید جهت‌دهی در جامعه نیز در خصوص سنت‌ها متفاوت از سایر جوامع باشد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رکن اساسی و اصلی سیاست اسلامی ولایت بوده و این رکن زیر مجموعه توحید محسوب می‌شود که همه فضلا و علما بر آن اذعان دارند.
وی افزود: مراتب توحید به عنوان نخستین اصل و رکن اسلام است که دارای مراتبی است که در مرتبه نخست در وجوب وجود خلاصه می‌شود و همه چیز در این اصل از خداوند متعال بوده و تنها وجودی است که به کسی نیاز ندارد.
وی تصریح کرد: در دومین مرحله توحید خالقیت از آن خداوند متعال بوده و خداوند بر همه انسان‌ها خالق است.
حجت‌الاسلام آقا تهرانی توحید ربوبی را دومین مرتبه توحید عنوان کرد و افزود: در این رتبه هر کس که خلقت را عطا کرده راه را نشان می‌دهد.
وی با بیان اینکه تقوی جمعی موجب برکت جمعی است، یادآور شد: اگر تقوی در جامعه تحقق نیابد مطلوب نبوده و سیاست بی‌تقوا نیز از سوی هر حزب، گروه و جبهه‌ای مطرح شود بی‌برکت بوده و سرانجامی ندارد.
دبیرکل جبهه پایداری خاطرنشان کرد: هرگونه توطئه و حرکتی علیه ولی‌فقیه در جامعه موجب شکست دشمنان و ناکام ماندن نقشه‌های آنان شده است.
وی با اشاره به فرازی از دعای ندبه بیان کرد: وعده‌ای که خداوند متعال به پیامبر گرامی اسلامی در راستای عالمگیر شدن دین اسلام داد برخلاف نظر و عقیده دشمنان و مشرکان هنگامی که پیامبر گرامی اسلام صداقت و راستی خود را ثابت کرد دین پیامبر در جهان عالمگیر شد.
حجت‌الاسلام آقا تهرانی تصریح کرد: وجود ولی‌فقیه به تنهایی در جامعه کافی نیست بلکه بیداری افراد جامعه و بصیرت افراد موجب پایداری جایگاه ولی‌فقیه در جامعه می‌شود.
وی افزود: ضروری است همه اعمال خود را با دیدگاه ولایت فقیه تراز کرده و منویات مقام معظم رهبری را سر لوحه امور خود قرار دهیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: منتخبان ملت باید خود را با گفته‌ها و منویات ولایت فقیه تنظیم کرده و در امتحانات الهی با رعایت سنت الهی سربلندی را برای جامعه به ارمغان آورد.
وی ادامه داد: باید با ولی‌فقیه بیعت کرده و با توجه به دستورات ولی‌فقیه که حجت در جامعه محسوب می‌شود تابع بوده چرا که همه عزت جامعه در حاکمیت ولی‌فقیه است.
وی با اشاره به خیزش‌های صورت گرفته در منطقه عدم داشتن ولی‌فقیه را از مشکلات این گروه‌ها عنوان کرد و گفت: برای مسلمانان از بین بردن اسرائیل و آمریکا کاری ندارد تنها یک حکم از ولی‌فقیه کافی است تا این امر محقق شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول