اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

حجت‌الاسلام حسینیان:

جبهه پایداری باب مذاکره را با هیچ‌کس نبسته‌ است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جبهه پایداری باب مذاکره را با هیچ‌کس نبسته‌ است و امیدورایم بتوانیم به‌عنوان راهنما و الگوهایی برای جامعه وظایف خود را انجام دهیم.

جبهه پایداری باب مذاکره را با هیچ‌کس نبسته‌ است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان چهارشنبه‌شب در نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی در کرمان اظهار داشت: ولایت، محور شعار اصلی جبهه پایداری است.
وی با اشاره به سه پشتوانه مهم در زمینه ولایت و دلیل تاکید فراوان بر این اصل افزود: پشتوانه‌های اعتقادی، تاریخی و همچنین تجربه‌ای که در طول تاریخ تشیع آن را آزموده است در زمینه حقانیت اصل ولایت وجود دارد.
حسینیان تصریح کرد: در جریان دوم خرداد و حاکمیت هشت ساله‌ای که کشور را به سوی بی‌دینی، لاابالی‌گری و ... سوق می‌داد اگر رهبری‌های ولایت فقیه نبود این طوفان همه‌چیز را ریشه‌کن کرده بود.
وی خطاب به حاضران خاطرنشان کرد: در فتنه سال 88 وجود اصل ولایت فقیه را به خوبی تجربه کردید و آن فتنه با وجود تمام امکانات و جنگ احزابی که مخالفان نظام علیه این انقلاب به پا کردند، اما رهبری‌های ولی ‌فقیه چگونه این کشور را از این بحران نجات داد و تمام دشمنی‌ها و مخالفت‌های به‌ وجود آمده را به فرصت بدل کرد و پایه‌های انقلاب را تقویت کرد و امروز این انقلاب از موضع مستحکم‌تری برخوردار است.
حسینیان بیان داشت: مردم به خوبی درک کردند که اگر مقام معظم رهبری نبود این کشور در معرض چه خطراتی قرار می‌گرفت و امام راحل فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت شما آسیب نبیند.
وی عنوان کرد: امروز اگر ایران به عنوان الگوی علمی در جهان علمی می‌درخشد به دلیل ولایتی است که در کشور حاکم شده است و اکنون پیشرفت‌های ایران جهان را به حیرت درآورده است و طبق اعلام آمریکایی‌ها، ایران دهمین کشور علمی دنیا است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این میزان رشد و پیشرفت به دلیل وجود رهبری است و اگر ایران اسلامی به‌ عنوان الگوی سیاسی در جهان مطرح می‌شود به دلیل مسئله ولایت است.
وی افزود: مردم‌سالاری دینی به‌ عنوان الگوی جهانی در دنیا جای خودش را باز کرده است و بیداری و تحولات منطقه به دلیل روشنگری است که در ایران اسلامی از 30 سال قبل آغاز شده و امروز مرزها را در می‌نوردد.
حسینیان گفت: جبهه پایداری اصلا ادعای ولایت بر مردم را ندارد و یک جبهه اندیشه‌ای و فکری است که معتقد است باید اصول انقلاب، گفتمان امام راحل، ساده‌زیستی مسئولان، دوری از اشرافیت، همراهی با مردم و خدمتگزاری را در جامعه احیا کند و اینها باید به عنوان مسائل فکری تمدن‌ساز و نرم‌افزار تمدنی که انقلاب اسلامی باید بسازد، به عنوان مسئله روز قرار گیرد.
وی عنوان کرد: باب مذاکره را با هیچ‌کس نبسته‌ایم و امیدورایم بتوانیم به‌عنوان راهنما و الگوهایی برای جامعه وظایف خود را انجام دهیم.
وی تصریح کرد: کسانی که در جریان فتنه 88 به هر دلیلی از جمله تحلیل غلط، ترس یا روابط مخفیانه درست عمل نکردند ما نمی‌توانیم با آنها بنشینیم و برای مردمی که 9 دی را به وجود آوردند، برنامه‌ریزی کنیم.
وی افزود: بین ما و جریان انحرافی و فتنه، خط خون واقع شده و هیچ ‌چیز نمی‌تواند این خط را بردارد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول