اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

اعلام وصول سؤالات نمایندگان از وزاری کشور و اقتصاد

سؤال ۵ نماینده ‌از صالحی درباره عملکرد وزارت‌خارجه در‌قبال بیداری اسلامی ‌منتفی شد

خبرگزاری فارس: 5 نفر از نمایندگان مجلس از طرح سؤال خود از وزیر امور خارجه در خصوص علت فعال نبودن این وزارتخانه در قبال بیداری اسلامی در کشورهای خاورمیانه انصراف دادند.

سؤال ۵ نماینده ‌از صالحی درباره عملکرد وزارت‌خارجه در‌قبال بیداری اسلامی ‌منتفی شد
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سؤال ملی داریوش قنبری نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از وزیر امور اقتصاد و دارایی در خصوص علت ناتوانی دولت در تورم و نیز در خصوص علت پایین بودن نرخ رشد اقتصادی از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد.

سؤال سیدمحمدرضا حاجی‌اصغری نماینده مردم میانه از وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص علت عدم انجام تکالیف قانونی توسط وزارت صنعت و معدن نیز اعلام وصول شد.

همچنین هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد که سؤال 22 نفر از نمایندگان از وزیر کشور در خصوص علت ساخت و سازهای غیرمجاز و بی‌رویه در برخی از کلانشهرها و عدم برخورد استانداری‌ها و فرمانداری‌ها با آن اعلام وصول شد.

بر اساس اعلام هیئت رئیسه مجلس 5 نفر از نمایندگان مجلس از طرح سؤال خود از وزیر امور خارجه در خصوص علت فعال نبودن این وزارتخانه در قبال بیداری اسلامی در کشورهای خاورمیانه انصراف دادنذ.

همچنین طرح الحاق یک تبصره به ماده واحده قانون محل مطب پزشکان مصوب 20/10/1366 و لایحه اصلاح قانون دریایی ایران اعلام وصول شد.
انتهای پیام/ 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول