اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

پیام رییس جمهور به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان؛

نوجوانان در شرایط امروز "بیداری اسلامی" برای مدیریت آینده جهان آماده شوند

خبرگزاری فارس: احمدی نژاد برگزاری باشکوه و فراگیر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را پیامی رسا برای بالندگی و شکوفایی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی و الهام‌بخش تمامی کودکان و نوجوانان در شرایط حساس بیداری اسلامی امروز جهان دانست.

نوجوانان در شرایط امروز "بیداری اسلامی" برای مدیریت آینده جهان آماده شوند
به گزارش خبرگزاری فارس، متن پیام محمود احمدی‌نژاد به بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه والنصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه
برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در دیار فرهنگ‌خیز اصفهان موجب خرسندی بوده و مایه نشاط و بالندگی کودکان و نوجوانان ایرانی است. کودکان و نوجوانانی که کلیددار صلح و عدالت بوده و الگوی پیشرفت و آزادگی برای تمامی کودکان و نوجوانان در سرتاسر عالم هستند.

اکنون در وادی بی‌عدالتی و تبعیض فراگیر که حاصل یک جانبه‌گرایی در رفتارهای خارج از قانون و عرف بین‌المللی قدرت‌های بزرگ است، کودکان و نوجوانان که سمبل معصومیت و پاکی‌اند بیش از گذشته از رهگذر بی‌عدالتی‌ها آسیب می‌بینند. بی‌تردید زبان پیشرو و جذاب هنر سینما آیینه گویایی برای بیان بسیاری از این واقعیت‌ها است، چرا که این هنر تصویری، از ظرفیت بالایی برای انتقال پیام‌های دینی و انسانی برخوردار است و می‌تواند بر توانمندی‌های نسل نو پرتو افکنده و بیش از پیش آنان را با گنجینه داشته‌هایشان آشنا سازد.

یقیناً برگزاری باشکوه و فراگیر این جشنواره پیامی رسا برای بالندگی و شکوفایی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی است و الهام‌بخش تمامی کودکان و نوجوانانی خواهد بود که در شرایط حساس بیداری اسلامی امروز جهان، می‌بایست خود را برای مدیریت جهانی مبتنی بر صلح، عدالت و مهرورزی آماده سازند.

اینجانب با آرزوی توفیق روزافزون برای همه دست‌اندرکاران این جشنواره ارزشمند، تحقق اهداف بلند آن را در ظل عنایات واسعه حضرت ولی‌عصر(عج) از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
محمود احمدی‌نژاد
رییس‌جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول