اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر شوشتر خبر داد:

برگزاری مناقصه برای نصب آبشار پل آزادگان شوشتر

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر از برگزاری مناقصه برای نصب آبشار دو طرف پل آزادگان شوشتر خبر داد.

برگزاری مناقصه برای نصب آبشار پل آزادگان شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حسن دهدار ظهر امروز در جلسه شورا اظهار داشت: برای اجرای پروژه آبشار دو طرف پل آزادگان شوشتر در آینده نزدیک مناقصه برگزار می‌شود و شورای شهر امروز مجوز این اقدام را برای شهرداری صادر کرده است.
وی با اشاره به اینکه این آبشار با هزینه بسیار کمی برای شهرداری انجام می‌شود، گفت: شهرداری یا بخش خصوصی با نصب چهار موتور پمپ، آب رودخانه را برای پمپاژ در لوله‌هایی که در کنار پل نصب خواهد شد هدایت می‌‌کند و این آبشار به زیباترین منظر نور افشانی خواهد شد.
این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به اینکه آب ریخته شده از این آبشار بار دیگر به رودخانه باز می‌گردد، تاکید کرد: آب ریخته شده از این آبشار با تعبیه کانال‌هایی که در زیر آبشار ساخته خواهد شد به رودخانه هدایت می‌شود و هیچ هدر رفت آبی از این رودخانه وجود ندارد.
دهدار با اشاره به اینکه باید برای مردم زمینه‌هایی برای تفریح ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا شرایط مناسبی برای تفریح مردم در شهرستان شوشتر ایجاد کنیم تا از تردد مردم از شوشتر به شهرهای دیگر استان جلوگیری شود و به این دلیل چنین اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است.
نایب رئیس شورا شهر شوشتر تاکید کرد: شهرداری شوشتر در روزهای گذشته تلاش بسیار زیادی برای لکه‌گیری معابر و حل مشکلات مردم انجام داده است و درآمد قابل توجهی نیز در این چند روز محقق شده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول