اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار مشهد:

خط 3 قطار شهری آماده برگزاری مناقصه است

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل شهردار مشهد گفت: در شرایط کنونی مطالعات خط سه قطار شهری به پایان رسیده و این پروژه آماده برگزاری مناقصه است.

خط 3 قطار شهری آماده برگزاری مناقصه است
به گزارش خبر گزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، هوشنگ خندان‌دل در بازدید نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی از خط دو قطار شهری افزود: در صورت تامین اعتبارات و حمایت‌های مالی از سوی دولت، خطوط 3 و 4 قطار شهری مشهد به سرعت و بدون وقفه انجام می‌شود.
وی تاکید کرد: پایتخت معنوی ایرا ن به عنوان الگوی نظام باید دارای سیستم حمل و نقل به روز بوده تا راحتی و آسایش برای شهروندان و زائران هشتمین امام شیعیان حضرت رضا(ع) مهیا باشد.
خندان‌دل ادامه داد: پیش‌بینی‌های زیر بنایی در خط دو در ارتباط با حمل و نقل یکپارچه شهری صورت گرفته و توسعه حمل و نقل در بخش‌های مختلف سبب هم افزایی در حوزه حمل و نقل شهری می‌شود و راحتی و آسایش شهروندان و زائران را در پی‌دارد.
وی با بیان اینکه از نظر مالی پروژه خط 2 قطار شهری مشهد وارد مرحله سرنوشت‌سازی شده است، خاطرنشان کرد: برای انجام پروژه و به پایان رسیدن آن در زمانبندی معین شده لازم است افزون بر اعتبارات پیش‌بینی شده منابع مالی دیگری نیز در نظر گرفته شود.
خندان‌دل اظهار داشت: در راستای تامین اعتبارات مقتضی در انجام پروژه، کمک‌ها و حمایت‌های نمایندگان مردم مشهد در خانه ملت بسیار راهگشا و تاثیرگذار خواهد بود.
وی با بیان اینکه در ساخت ایستگاه‌ها و تاسیسات قطار شهری تمام تلاش شرکت قطار شهری مشهد بر ایجاد کمترین مزاحمت برای شهروندان برنامه‌ریزی شده است، خاطرنشان کرد: با وجود این مطلب باید در نظر داشت که ساخت تاسیسات زیربنایی نظیر مترو و قطار شهری تغییراتی را در سطح شهر به دنبال خواهد داشت.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول