اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بردخون:

کاندیدهای مجلس به دنبال صاحبان قدرت نروند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بردخون گفت: افرادی که کاندید نمایندگی مجلس می‌شوند به دنبال صاحبان مال و قدرت نروند.

کاندیدهای مجلس به دنبال صاحبان قدرت نروند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدجواد عاشوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بردخون اظهار داشت: از اول محرم هفته امر به معروف و نهی از منکر آغاز می‌شود و هر انسانی نسبت به کارهای ناپسند و شایسته در جامعه مسئولیت دارد و باید در مقابل ترک واجب یا انجام منکر عکس العمل نشان دهد و اگر اینگونه عمل نکند در قیامت پاسخگوی رفتارش است.
وی افزود: دستورات اسلامی برای این است که جامعه پاک داشته باشیم و اگر فردی امر یا نهی می‌کند به دین و مکتب خود علاقمند است و نباید مردم نسبت به این واجب کفایی بی‌توجه باشند که اگر اینگونه شود خیر و برکت از زندگی می‌رود.
امام جمعه بردخون با اشاره به مناسبت‌های هفته گفت: 5 آذر سال 58 بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام راحل تشکیل شد که عامل برکات زیادی بوده است و امروز که انقلاب اسلامی بازتاب فریاد خود را در جهان می‌شنود علاقمند است نقش ویژه خود را ببیند که بسیج الگوی خوبی برای انقلابیون در حرکت‌های اسلامی است.
وی اضافه کرد: امروز بیشتر از هر زمان نیازمند تفکر بسیجی هستیم و کشورهای اسلامی مواظب باشند تا این حرکت‌های انقلابی اسلامی اسیر چنگال دشمنان به ویژه آمریکا نشود و اهداف خود را با جدیت دنبال کنند.
عاشوری خاطرنشان کرد: قدر نعمت محرم و عاشورا را بدانیم و نسبت به درسی که از این حادثه عظیم می‌گیریم پایبند باشیم و فلسفه عاشورا را درک و برای ارتباط و پیوند با اهل بیت برنامه‌ریزی کنیم.
وی با اشاره به 10آذر سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس گفت: مجلس باید در جهت احقاق حقوق محرومان تلاش و هیچ کس نباید مجلس را تضعیف کند و افرادی که کاندید نمایندگی مجلس می‌شوند به دنبال صاحبان مال و قدرت نروند تا بتوانند به وظیفه خود عمل کنند و در میان مردم حضوری مستمر داشته باشند و اکنون یکی از آرزوهای مردم این است که نمایندگان را در بین خود ببینند.
خطیب جمعه بردخون با اشاره موضوع هسته‌ای ایران گفت: آمریکای جنایتکار که به دنبال طرح پرونده ایران در آژانس انرژی هسته‌ای و شورای امنیت بود، نتوانست همراهی کشورها را جلب کند و شکست خورد و باز برنده واقعی ما هستیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول