اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پاکدشت:

مواضع دولت در برابر استکبار شجاعانه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پاکدشت با اشاره به خدمات و دستاوردهای دولت نهم و دهم گفت: مواضع دولت در برابر استکبار شجاعانه است.

مواضع دولت در برابر استکبار شجاعانه است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین لزومی بعدازظهر امروز پیش از سخنان رئیس جمهور که در راستای چهارمین دور سفر هیئت دولت در‌ استان تهران به شهرستان پاکدشت سفر کرده بود در ورزشگاه شهید محسن پازوکی با اشاره به موضع‌گیری دولت نهم و دهم در برابر استکبار جهانی گفت: موضع دولت در برابر استکبار شجاعانه، به حق و جانانه است.
امام جمعه شهرستان پاکدشت با بیان اینکه سفرهای استانی رئیس جمهور در تاریخ کشور جاودانه می‌ماند، افزود: سفرهای استانی و ملاقات با مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه، از برکات این دولت است.
وی در ادامه با اشاره به خدمات دولت نهم و دهم خاطرنشان کرد: سهام عدالت، پرداخت یارانه‌‌ها، مسکن مهر و ...  از جمله خدمات دولت عدالت محور نهم و دهم است.
لزومی با اشاره به سفر هیئت دولت به شهرستان پاکدشت گفت: رئیس جمهور طی این مدت هفت بار به صورت رسمی و غیر رسمی به این شهرستان سفر کردند و امروز که رئیس جمهور و هیئت دولت با وجود مسائل کاری زیاد به این شهر سفر کرده‌ اند، از روزهای بسیار خوب این مردم است.
وی مصوبات سفرهای قبلی هیئت دولت برای شهرستان پاکدشت را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: خدمات ارائه شده در طول سال‌های خدمت دولت نهم و دهم در پاکدشت با دولت های گذشته قابل مقایسه نیست و از کیفیت و کمیت بالاتری برخوردار است.
لزومی با بیان اینکه سفرهای استانی رئیس جمهوری چهره پاکدشت را دگرگون کرده است، بیان داشت: سفرهای استانی هیئت دولت به شهرستان پاکدشت سبب شده تا خدمات فراوانی به مردم ارائه شده و چهره شهرستان دگرگون شود و این شهرستان در طول سفر‌های استانی هیئت دولت، از مواهب فراوانی برخوردار شده و این سفرها سبب شده فعالیت های عمرانی با سرعت بیشتری در شهرستان انجام شود.
امام جمعه پاکدشت گفت: از طرف حوزه‌ علمیه و دانشگاه شهرستان پاکدشت از توجه شما به مسائل دینی و اعتقادی تشکر می‌کنم و امیدوارم با عنایت حضرتعالی وضع بهتری برای مردم ایجاد شود.
لزومی در پایان با اشاره به مشکلات شهرستان پاکدشت تصریح کرد: احداث جاده کمربندی شهر یکی از مشکلات اصلی پاکدشت است که امیدواریم با حضور ریاست جمهوری، این مشکل مرتفع شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول