اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ‌دری‌نجف‌آبادی

ملت بزرگ ایران با هیچ تهدید‌ی عقب‌نشینی نخواهد کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه اراک گفت: آمریکایی‌ها بدانند با این تحریم‌ها، تهدید‌ها و فشارها ایران اسلامی و ملت بزرگ ما عقب‌نشینی نخواهد کرد و بر اصول اعتقادات ضد استکباری و ضد صهیونیستی با اقتدار تمام تا پایان خواهد ایستاد.

ملت بزرگ ایران با هیچ تهدید‌ی عقب‌نشینی نخواهد کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اراک با اشاره به اینکه این تهدید‌ها و تحریم‌ها که 32 سال است از طرف استکبار بیان شده و تمامی نخواهد داشت، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در 8 سال دفاع مقدس به همه جهانیان ثابت کرد که تسلیم زور و ظلم نخواهد شد.
وی افزود: حالا که جمهوری اسلامی ایران با دستیابی به علوم مختلف در همه عرصه‌ها از اقتدار و عظمت وصف‌ناپذیری برخوردار شده و به قدرت بزرگی در منطقه و جهان تبدیل شده است دشمنان نادان یک لحظه هم تصور عقب‌نشینی ملت بزرگ ایران را به فکر خود راه ندهند.
وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی تحت هیچ شرایطی تن به ذلت نداده و از آرمان‌های خود دست برنخواهد داشت، افزود: اگر دشمنان انقلاب تصور می‌کنند که با فشارهای سیاسی، اقتصادی تحریم‌های ظالمانه و تهمت‌های بی‌روا می‌توانند جمهوری اسلامی ایران را به زانو در بیاورند زهی خیال باطل.
امام جمعه اراک بیان کرد: آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بعد از این همه جو سازی‌ها که علیه ملت بزرگ و جمهوری اسلامی ایران به راه انداختند و سرشان در شورای حکام و در سازمان ملل به سنگ خورد، یک طرفه علیه جمهوری اسلامی ایران شروع به توطئه کرده و اقدام به تحریم‌ بانک مرکزی و تحریم اقتصادی کردند که جوابش را هم شنیدند.
دری نجف‌آبادی خاطرنشان ساخت: اولا آمریکایی‌ها 32 سال است که با ما رابطه اقتصادی و بانکی ندارند، انگلیسی‌ها هم که خیانت‌هایی در جنگ تحمیلی و در حمایت از منافقین کوردل داشتند و در بسیاری از جنایت‌هایی که به ایران شد شریک و سهیم آمریکا بودند باید پرسید مگر اینها قبلا به جز این جنایت‌ها و خیانت‌ها چه خدمتی به ما کردند که حالا می‌خواهند رابطه اقتصادی و بانکی خودشان را با ما قطع کنند.   
وی تاکید کرد: اینها تمام روابط‌شان برای اهداف استعمارگرانه، غارتگرانه و اهداف صهیونیستی خودشان است و جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ما باید برنامه‌هایش را منهای آمریکا و انگلیس خبیث ترسیم و طراحی کند.
امام جمعه اراک با اشاره به اینکه نباید تصور کنیم که دیگران دلشان برای ما می‌سوزد، تصریح کرد: باید با همت‌های بلند در زمینه تولید، صنعت، کشاورزی، ورزش، تکنولوژی، خودکفایی، هسته‌ای و... کارهای بزرگی که تا به حال انجام داده‌ایم را با همت مضاعف دنبال کنیم و دشمنان را بیشتر مایوس کرده و دوستان خود را بیشتر امیدوار سازیم.
دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه شعار بسیج، لبیک یا داعی‌الله، لبیک یا حجت‌الله، لبیک یا روح‌الله و لبیک یا خامنه‌ای است، گفت: فرهنگ بسیج بزرگترین پشتوانه برای اسلام، انقلاب، نظام اسلامی، ولایت فقیه و بزرگترین استوانه در برابر هر فتنه و توطئه دشمنان اسلام و قرآن است.
وی افزود: ما همه بسیجی هستیم و در برابر استکبار و سگ نگهبان استکبار یعنی صهیونیست جنایتکار با قدرت ایستاده‌ایم.
خطیب جمعه اراک در بخش دیگری از سخنان خود به 10 آذر سالروز شهادت مدرس اشاره کرد و اظهار داشت: مدرس ستاره درخشانی در افق تاریخ اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) است که همه ما مدیون زحمات و خدمات آن مرد بزرگ هستیم.
دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه روز مدرس روز مجلس هم نامگذاری شده است، بیان کرد: مجلس ما باید مثل مدرس باشد، مثل مدرس‌ها به مجلس بروند و مثل مدرس‌ها در مجلس برای سرنوشت میهن و عزت اسلام و قرآن تصمیم بگیرند.
وی تاکید کرد: کسانی که می‌خواهند در آینده داوطلب شوند و به مجلس بروند باید ببینند آیا می‌توانند جای مدرس را پر کنند، شخصیتی مانند مدرس دارند یا نه، انسان‌های برگزیده، مدرس‌گونه، با شرافت و فداکار هستند یا نان به نرخ روزخورند.
امام جمعه اراک ادامه داد: آن چه مهم است این است که تابع وظیفه و تکلیف باشند نه تابع سلیقه این جناح و آن جناح، باید ببینند وظیفه دینی‌‌شان چیست و به نحو احسن آن را انجام دهند.
وی به ایام محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: تلاش کنیم مراسم عزاداری امام حسین(ع) و یارانش را با عظمت و هر چه با محتوا‌تر و دور از انحراف و خرافه برگزار کنیم.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول