اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رشت:

پاسخ تهدید را با تهدید می‌دهیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت رشت گفت: راهبرد نظام اسلامی با رهنمودهای مقام معظم رهبری تغییر کرده و دشمن بداند از این پس، پاسخ تهدید را با تهدید می‌دهیم.

پاسخ تهدید را با تهدید می‌دهیم
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده امروز در نماز جمعه این شهر با تبریک هفته بسیج، در آستانه ماه محرم اظهار کرد: حادثه کربلا و عاشورا که برای امام حسین (ع) و اصحاب ایشان پیش آمد اتفاق نادر و شگفت‌انگیز در تاریخ بشریت است.
وی با بیان اینکه امام حسین (ع) فرزند پیامبر است، افزود: پس از گذشت نیم قرن از رحلت پیامبر کسی انتظار این اتفاق را نداشت که با شقاوت در روز عاشورا با امام حسین (ع) و یارانش اینگونه برخورد شود.
خطیب موقت رشت با بیان اینکه این حادثه جنایتی بود که تا آن زمان بشریت به خود ندیده بود، ادامه داد: این حادثه عجیب به دست مسلمانان در کربلا و چهار دهه پس از مسئله غصب خلافت اتفاق افتاد که در این زمان بصیرت را از مردم گرفته بودند.
وی عنوان کرد: در انقلاب اسلامی نیز مشخص شد افرادی همراه امام راحل و انقلاب بودند که با بی‌بصیرتی از انقلاب جدا شدند و با تبلیغات وسیع دشمنان علیه امام حسین (ع)، مردم بی‌بصیرت شده بودند.
شفیعی‌زاده با اشاره به فرمایش گهربار امام رضا (ع) بیان کرد: امام رضا (ع) فرمودند کسی که مصیبت‌های اهل بیت را بخواند و مردم را بگریاند در قیامت در کنار ما قرار دارد.
وی به آمادگی مردم گیلان برای ایام عاشورا اشاره کرد و افزود: مردم گیلان برای استقبال از ایام محرم شهر را آذین‌ بسته و سیاه‌پوش کرده‌اند‌.
خطیب موقت رشت با اشاره به هفتم آذر روز نیروی دریایی تصریح کرد: دلاورمردان نیروی دریایی ارتش و سپاه در ابتدای جنگ تکلیف خود را انجام دادند و ناوگان دریایی عراق را از کار انداختند.
وی درباره سالروز شهادت مدرس در هفته آینده، بیان کرد: مدرس نماینده مردم مسلمان در مجلس بود و نمایندگان فعلی مجلس باید از عملکرد شهید مدرس درس بگیرند.
شفیعی‌زاده به تهدیدات دشمن اشاره و عنوان کرد: با پاسخ قاطعانه رهبر معظم انقلاب نسبت به تهدیدات دشمن، می‌بینیم که دشمنان عقب‌نشینی کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: راهبرد نظام اسلامی با رهنمودهای مقام معظم رهبری تغییر کرده و دشمن بداند از این پس پاسخ تهدید را با تهدید می‌دهیم و این امر اثر خود را گذاشته و دشمنان عقب‌نشینی کرده‌اند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول