اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب طرح جامع ایثارگران؛

جهانبخش: نمایندگان مجلس خود را از آتش غضب الهی برهانند

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: نمایندگان مردم در مجلس باید با تصویب طرح جامع ایثارگران در مجلس شورای اسلامی، خود را از آتش غضب الهی برهانند.

جهانبخش: نمایندگان مجلس خود را از آتش غضب الهی برهانند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی کنگره سراسری قرآن، کتاب بیداری ویژه نیروهای مسلح در بوشهر اظهار داشت: انتظار ما از نمایندگان محلس این است که با تصویب طرح جامع ایثارگران ضمن عمل به وصیت امام(ره) خود را از آتش غضب الهی برهانند.
وی افزود: در شان مجلس شورای اسلامی نیست که لایحه جامع ایثارگران به مدت پنج سال در مجلس مسکوت بماند.
استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: اگر امروز فرهنگ مظلوم است ایثارگران هم مظلوم هستند و اگر مظلوم نبودند این طرح به مدت پنج سال در مجلس مسکوت نمی‌ماند.
جهانبخش اضافه کرد: اگر ایثارگران و جانبازان مظلوم نبودند مصوبه استخدام فرزندان جانباز بالای 25 درصد نیز لغو نمی‌شد و این کار کم لطفی به جانبازان و ایثارگران است.
استاندار بوشهر گفت: زینت و سرافرازی یک انسان مسلمان به عوامل مختلفی بستگی دارد که ایثارگران با برخورداری از این نشانه‌های فخر و مباهات باید زینت‌بخش فعالیت‌های فرهنگی و هنری در جامعه باشند.
وی خاطرنشان کرد: مردم استان بوشهر در مقابله با استعمار و استکبار دارای سابقه درخشان و غرورآفرینی هستند و همواره شاهد افتخارآفرینی مردم ولایت‌مدار استان در برابر استعمار و استبداد هستیم.
جهانبخش با بیان اینکه بازنشستگان نیروهای مسلح سندهای افتخار جمهوری اسلامی هستند، گفت: ایشان تمام وجود و هستی‌اشان را برای ایران اسلامی فدا کردند.
استاندار بوشهر گفت: آیندگان بیشتر از ما خدمات و رشادت‌های بازنشستگان را در دوران دفاع مقدس درک کرده و قدر می‌دانند.
جهانبخش بیان کرد: نیروهای مسلح با توجه به سابقه‌ای که دارند، از نظر جسمانی و کیفی می‌توانند در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی حضور داشته باشند که نمونه آن برگزاری کنگره قرآن، کتاب بیداری است.
وی افزود: توجه به بازنشستگان هویت بخشی به آنان است و توجه تشکل‌های صنفی به بازنشستگان موجب هویت بخشی به آنان می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول