اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با مراسم افتتاحیه؛

لیگ فوتسال کاشان آغاز شد

خبرگزاری فارس: اولین دوره لیگ فوتسال شهرستان کاشان با عنوان "یادواره شهدای کاشان" با رژه تیم‌های شرکت‌کننده طی مراسمی آغاز به کار کرد.

لیگ فوتسال کاشان آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان ظهر امروز در این مراسم گفت: برگزاری لیگ فوتسال کاشان بستری برای پرکردن اوقات فراغت و رقابت سالم ورزشی بین جوانان شهرستان است تا بتوانند از فرصتی که توسط کمیته فوتسال کاشان ایجاد شده برای خود  بیشترین بهره‌برداری را داشته باشند.
حسین حیدریان افزود: لیگ فوتسال کاشان می‌تواند نمایشگاهی برای به نمایش گذاشتن خلاقیت‌ها و توانایی‌های فردی بازیکنان فوتسال کاشان برای رسیدن به کسب مقام‌های قهرمانی کشور و ملی باشد.
وی از بازیکنان فوتسال شهرستان کاشان خواست از این موقعیت مناسبی که بر آنان ایجاد شده بهترین و بیشترین بهره‌برداری را برای آینده ورزش خود و شهرستان داشته باشند.
رئیس کمیته فوتسال شهرستان کاشان نیز در این مراسم خلاق ورزشی و ترویج فرهنگ جوانمردی و ورزش را از مهم‌ترین اهداف برگزاری لیگ فوتسال کاشان ذکر کرد و گفت: شناسایی استعدادهای فوتسال کاشان و برنامه‌ریزی هدفمند برای رسیدن به افتخارات کشوری از دیگر اهداف این مسابقات است.
مهدی طلایی خاطرنشان کرد: حضور بازیکنان جوان فوتسال کاشان در لیگ فوتسال زمینه رشد آنان را برای رسیدن به کسب مقام‌های قهرمانی استانی و کشوری فراهم می‌کند.
وی با اشاره به برگزاری لیگ فوتسال شهرستان برای نخستین بار با شرکت 32 تیم در چهار گروه هشت تیمی و به صورت دوره‌ای یادآور شد: در پایان رقابت‌های امسال 10 تیم برتر مسابقات به عنوان تیم‌های فوتسال لیگ برتر کاشان در سال 91 و مابقی تیم‌ها به عنوان تیم‌های زیرگروه لیگ رقابت می‌کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول