اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان خبر داد:

بازاریابی صنعت گلستان در چندین کشور خارجی

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان گفت: صنعت گستان در چین، عمان و کشورهای عربی به دنبال رصد، بازاریابی و مطالعه برای جذب سرمایه‎گذار خارجی است.

بازاریابی صنعت گلستان در چندین کشور خارجی
رمضان بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: ارتباطی که از سوی صنعت گلستان با سفارتخانه‎ها شده است می‎تواند در جذب سرمایه‎گذار در استان بسیار مفید باشد.
وی از حمایت استاندار گلستان در جذب سرمایه‎گذار خارجی از سوی واحدهای تولیدی خبر داد و افزود: هر واحد تولیدی که بتواند برای استان سرمایه‎گذار خارجی جذب کند مورد حمایت شخص استاندار قرار می‎گیرد.
رئیس خانه صنعت و معدن گلستان تصریح کرد: تاکنون کارخانه‎ای به خاطر عدم تامین سوخت منجر به تعطیلی نشده اما با مشکل مواجه شده‎اند که تعدادشان اندک است.
بهرامی یادآور شد: مدیران واحدهای تولیدی نباید دغدغه‎شان مسائل حاشیه‎ای باشد چه بسا پرداختن به این مسائل مدیریت را دچار چالش می‎کند.
وی با اشاره به اینکه معادن خوبی در گلستان وجود دارد، گفت: در استان معادنی نظیر زغال‎سنگ، ید و کربنات داریم که صادرات زغال سنگ انجام می‎شود و صدف کوهی استان نیز بسیار ناب است که اگر فرآوری خوبی در این زمینه انجام شود تسهیل صادرات به راحتی انجام می‎گیرد.
رئیس خانه صنعت و معدن گلستان با اشاره به اینکه در بخش سرمایه‎گذاری باید اطمینان بیشتری حاصل شود، بیان کرد: برای جذب سرمایه‎گذار در حوزه‎های مختلف صنعتی باید صنایع‎مان را ارتقا دهیم تا در این زمینه بهترین خروجی را داشته باشیم.
 انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول