اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ساری و میاندرود در مجلس:

صنعت شیلات مازندران سنتی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساری میاندرود و در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت شیلات مازندران سنتی است و نیاز به بازسازی ویژه دارد.

صنعت شیلات مازندران سنتی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی اصغر یوسف‌نژاد شامگاه گذشته در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین مرکز فروش ماهی در کشور اظهار داشت: صنعت شیلات در مازندران با روش سنتی در مازندران پیگیری می‌شود که برای بهره‌برداری بهتر نیاز است که شیلات از حالت سنتی خارج شود.
وی با اعلام اینکه صنایع غذایی شیلات جایگاه مناسبی در خانواده‌ها دارد، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای ایجاد شغل پایدار در شیلات باید مدنظر باشد.
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقای صنعت شیلات در مازندران باید به طور جد پیگیری شود و بستر برای همکاری با شوراهای آسیای میانه نیز در برنامه کاری قرار گیرد.
وی با اشاره به نقش اثرگذار شیلات در بحث اشتغال تاکید کرد: با برنامه‌ریزی منسجم اشتغال پایدار در شیلات امکان‌پذیر است.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات انجام شده برای ساخت مرکز فروش ماهی در ساری خواستار همکاری سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی برای تکمیل پروژه‌های در دست اقدام مرکز ماهی فروشی مرکز استان مازندران شد.
یوسف‌نژاد با تبریک هفته بسیج خاطرنشان کرد: اقدام ماهی‌فروشان ساروی برای ساخت مجموعه به این بزرگی نوعی الگوبرداری از فرهنگ بسیجی است که با جمع‌آوری سرمایه‌ها خود کار بزرگی را در مرکز استان مازندران رقم زدند.
وی ادامه داد: ساخت بازار بزرگ ماهی فروشی می‌تواند الگویی مناسب برای سایر ارگان‌های و صنف‌های سطح استان باشد که ایجاد این مجموعه بزرگ را با هماهنگی یکدیگر در مرکز استان پیگیری باشند.
سید رمضان شجاعی دیگر نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اعلام اینکه وجود این مجموعه را در مازندران اولین ‌بار به استاندار مازندران اعلام کردم، خاطرنشان کرد: ایجاد و تکمیل این پروژه جزو نیازهای اساسی در ساری بود که با عزم و اراده بخش خصوصی در این مکان اجرایی شد.
وی با اعلام اینکه در جریان کامل ساخت این پروژه در مرکز استان بودم، خاطرنشان کرد: عوامل سازنده این مجموعه هیچگونه کمکی از ارگان‌های دولتی دریافت نکردند و عوامل سازنده این پروژه تسهیلات با بهره 30 درصدی دریافت کردند.
شجاعی در پایان خواستار همکاری مسئولان برای کمک به پرداخت تسهیلات سود 30 درصد این پروژه شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول