اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت می‌گیرد؛

مصاف صبا و سپاهان در لیگ برتر نوجوانان

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در مهم‌ترین دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با سپاهان اصفهان رقابت می‌کند.

مصاف صبا و سپاهان در لیگ برتر نوجوانان
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شاگردان غلامرضا کاظمی بعد از اینکه در آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور مقابل فجر شهید سپاسی شیراز پیروزی دلچسبی را به دست آوردند و شروع خوبی در لیگ داشتند، امروز مقابل سپاهان اصفهان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر این فصل صف آرایی خواهند کرد.
بازیکنان صبای قم بعد از پیروزی شیرین خود در جدال با سپاسی شیراز در تلاش برای کسب آمادگی مطلوب جدال با سپاهان اصفهان تمرینات آماده‌سازی خود را با جدیت بیشتر در مجموعه ورزشی تختی قم پیگیری کرده و به گفته کادر فنی این تیم کاملا آماده دیدار با سپاسی شیراز شده‌اند.
تیم فوتبال نوجوانان صبای قم نسبت به فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور تغییرات زیادی داشته است اما پشتوانه‌های آینده فوتبال قم امروز نخستین بازی خارج از خانه خود را در لیگ برتر این فصل برگزار می‌کنند.
تیم فوتبال نوجوانان صبای قم با اینکه تعدادی از بازیکنان تیم فصل گذشته به سبب افزایش سن و رفتن به رده سنی جوانان از دست داده است اما شروع موفق این تیم در جدال با تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز نشان داد که امسال می‌توان نسبت به صعود این تیم به جمع تیم های برتر و مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر امیدوار بود.
دومین بازی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در فصل جدید رقابت‌ها دیداری حساس مقابل یکی از مدعیان قهرمانی یعنی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان خواهد بود که صبایی‌ها با کسب آمادگی مطلوب و هماهنگی بسیار خوب تیمی مقابل سپاهان قرار می ‌گیرد.
تیم فوتبال نوجوانان صبای قم یکی از معدود تیم‌هایی است که امسال با بازیکنان بومی بسیار خوب و مطرح قمی در مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور حضور یافته است اما، تیم‌هایی همانند سپاهان و ذوب آهن اصفهان در ترکیب خود از بازیکنان دیگر استان‌ها زیاد بهره می‌برند.
صبای قم بعد از دیدار با تیم فوتبال نوجوانان فجر شهید سپاسی شیراز در هفته نخست رقابت‌ها که بازی بسیار سختی بود و به برتری صبا انجامید، روز گذشته به شهر اصفهان رفته و امروز در دیداری خارج از خانه با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بازی می‌کند.
دیدار صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در حالی امروز جمعه چهارم آذرماه برگزار می‌شود که تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در حال حاضر با کسب سه امتیاز در صدر جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور قرار دارد.
در مسابقات امسال لیگ دسته برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور غلامرضا کاظمی به‌عنوان سرمربی و مجید کمیجانی به عنوان مربی هدایت این تیم را بر عهده دارند.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول