اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

افتتاح فستیوال مینی والیبال در قزوین

خبرگزاری فارس: فستیوال مینی والیبال قزوین در مقاطع ابتدایی و راهنمایی افتتاح شد.

افتتاح فستیوال مینی والیبال در قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در مراسم افتتاحیه این مسابقات اظهار داشت: در این فستیوال که به همت این سازمان و با همکاری هیئت والیبال استان به مدت دو روز برگزار می‌شود، بیش از 300 ورزشکار در قالب 54 تیم از شهرهای مختلف استان در سالن ورزشی بعثت با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
سعید وزیری نژاد ادامه داد: این فستیوال سومین مرحله از مسابقه والیبال است که از سوی این سازمان برگزار می‌شود و پیش از این مسابقات والیبال جام رمضان و والیبال ساحلی نیز به همت این نهاد به اجرا در آمده که این امر نشان از اهمیت جایگاه رشته ورزشی والیبال در نزد مسئولان شهری دارد.
وی با ارائه شرح مختصری از فعالیت‌های اجرایی سازمان در حوزه ورزش، اظهار امیدواری کرد: با تلاش‌های فعلی و برنامه‌های آتی، شهر قزوین بتواند جایگاه دیرینه خود را در این رشته ورزشی بازیابد و آن را به حد کمال برساند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین یادآور شد: قزوین در رشته‌های مختلف ورزشی دارای استعداد بالایی است و در رشته والیبال این استعداد بیش از دیگر رشته‌ها نمایان است که امیدواریم شاهد موفقیت جوانان این استان در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله رشته والیبال باشیم.
در ادامه این مراسم با حضور مجید احمدپور معاون سازمان ورزش و جوانان و پیشکسوت والیبال قزوین، از سه تیم خوش عقیده، شهید زهرایی و پیام به عنوان تیم‌های اول تا سوم مسابقات والیبال ساحلی که چندی پیش در تنها زمین والیبال ساحلی قزوین برگزار شده بود تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است؛ تیم‌های شرکت کننده در فستیوال مینی والیبال با اجرای رژه ورزشی مراسم افتتاحیه را به پایان بردند و مسابقات با بازی تیم‌های عرفان و متفکران به طور رسمی آغاز شد.  
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول