اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

هیئات مذهبی بسترساز فعالیت‌های فرهنگی هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت:هیئات مذهبی بسترساز فعالیت‌های فرهنگی هستند و باید از این بستر استفاده مطلوب صورت گیرد.

هیئات مذهبی بسترساز فعالیت‌های فرهنگی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری سومین نمایشگاه توانمندی‌های هیئات مذهبی قم، مهدی توکلی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه با بیان اینکه تامین  امنیت و انضباط اجتماعی از جمله وظایف نیروی انتظامی است، به برنامه‌های نیروی انتظامی در ایام محرم اشاره ‌و اظهار کرد: نیروی انتظامی در ایام محرم تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت به کار خواهد بست.
وی با بیان اینکه برای برقرای امنیت در ایام محرم دو نوع ماموریت را پیش‌بینی کرده‌ایم، گفت: یکی از برنامه‌های نیروی انتظامی حضور در هیئات مذهبی‌ و دیگری استفاده از ظرفیت خود هیئات در زمینه امنیت است.
فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه برای برقراری امنیت 2 هزار و 500 پلیس یار محرم با نیروی انتظامی همکاری می‌کنند، بیان کرد: این پلیس یار‌ها از اعضا خود هیئات هستند که آموزش‌های لازم را دیده‌اند.
وی افزود: سال گذشته نیز در حدود هزار و 800 نفر از اعضا هیئات را به عنوان پلیس یار محرم برای برقراری امنیت ساماندهی کرده‌ایم.
وی ادامه داد: برای پلیس یاران محرم کاورهای مخصوصی پیش‌بینی شده است که همراه هیئت خواهند بود و اقدامات اولیه را در حفظ امنیت برعهده خواهند داشت.
توکلی با بیان اینکه هیئات مذهبی بستر ساز کارهای فرهنگی هستند، گفت: به بیان دیگر می‌توان گفت هیئات مذهبی دانشگاه معارف اسلامی هستند و در هیئات روحیه شهادت‌طلبی ایثار و فداکاری دیده می‌شود و پرورش می‌یابد.
وی در خصوص برگزاری سومین نمایشگاه توانمندی‌های هیئات مذهبی استان قم گفت: با برگزاری این نمایشگاه انتقال تجربه‌های هیئات امکان‌پذیر خواهد بود و افراد جدید نیز با ظرفیت‌های هیئات آشنا می‌شوند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول